piątek, 16 maja 2014

Mydła w kostce znów na topie :)

Tak ... znów będę zachwycać się mydłami w formie kostki. Mydlarnia Powrót do Natury po raz kolejny przekonała mnie do swych wyrobów. Dziś pokażę wam dwa mydła, które w ostatnim czasie udało mi się wykorzystać. W ich testach pomagał i mąż.








Od producenta:
Skład:




Od producenta:
Skład:


Waga: 100 g
Moja opinia:
Jako pierwsze testowaliśmy mydło z borowiną i kawą. Zadziwił mnie fakt, że ciemna kostka tak wyraziście pachnie tym aromatycznym naparem. Używanie mydła rankiem skutkuje więc całkowitym pobudzeniem i odgonieniem resztek snu :) Mydło z woskiem pszczelim wyróżnia aromatyczna słodycz, utrzymująca się na skórze przez długi czas. Obydwa maleństwa pienią się akuratnie, nie podrażniają. Mydło kawowe sprawdziło się lepiej w moim przypadku, natomiast to jaśniejsze przypadło do gustu mężowi. Każde z nich nie wysusza, delikatnie nawilża, co jest rzadko spotykane w przypadku kosmetyków innych niż przykładowo żele. Mydła od Mydlarni Powrót do Natury posiadają bezpieczny skład i spełniają wysokie wymagania stawiane zwykle przez osoby o wrażliwej skórze. 

Strona internetowa Mydlarni tutaj, profil na Facebooku tutaj. Znacie, lubicie ich mydła ? 

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne mydełka, ja jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie czekają na testy jeszcze dwa, a pachną równie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazje testować te mydełka . Świetne są ; ) .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger