poniedziałek, 12 maja 2014

Soki Grante.

Nie wiem czy znacie, nie wiem czy lubicie, więc postanowiłam zaprezentować wam dziś trzy rodzaje soczków marki Grante, które otrzymałam od firmy KGH Polska Sp. z o.o. Będzie orzeźwiająco i pysznie :)


O soku:
Soki GRANTE to wspaniałe uzupełnienie codziennej diety, wspierają Twoje zdrowie i przedłużają młodość! Naszą misją jest promocja zdrowego stylu życia, dlatego też oferujemy soki najwyższej jakości. Główna linia produktów Premium obejmuje całkowicie naturalny sok z granatów oraz sok z granatów z winogronem. Soki GRANTE to doskonały smak płynący prosto z natury!
 Według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia, każdego dnia powinno się jeść przynajmniej pięć porcji różnych warzyw i owoców. Doskonałą alternatywę diety wspierającej zdrowy styl życia stanowią soki GRANTE. Wystarczy tylko jedna szklanka soku, aby korzystać z bogactwa witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Sok z owoców granatu cechuje wysoka zawartość witaminy B1, B2, C, PP oraz prowitaminy A.
Sok z owoców granatu dostarcza wielu cennych pierwiastków: potas, wapń, żelazo, magnez, cynk, miedź i bor. Owoce granatu posiadają właściwości przeciwzakrzepowe, zapobiegają zawałom serca i udarom mózgu

Może zacznę od czegoś mało spotykanego, lecz nie znaczy to że mniej smacznego... 



Skład:

Pojemność: 1 l , dostępny także jako butelki o pojemności 0,75 l oraz 0,25 l
Moja opinia:
Soku z pigwy nie piłam nigdy wcześniej, także nie widziałam czego też mogę się spodziewać po tym płynie w kolorze bursztynu. Pierwszy łyk przyniósł wielkie orzeźwienie ... Zaskoczyłam się słodko - kwaśnym smakiem napoju, a potem już nie miałam oporów przed opróżnieniem całej butelki. Sok jest przepyszny ! Wierzcie mi na słowo. W 100 ml mamy tylko 54 kalorie, niewiele, także możemy rozkoszować się sokiem z pigwy nawet dbając o linię. Najlepiej smakuje schłodzony tak jak i kolejne produkty Grante...



Skład:

Pojemność: 1 l , 0,75 l oraz 0,25 l
Moja opinia:
Sok z granatów jest w mym odczuciu znacznie bardziej kwaskowaty niż ten z pigwy. Fakt faktem też świetnie gasi pragnienie, a że nie trzeba dosypywać do niego ani grama cukru, bo też sam w sobie chwali się naturalnością, dla mnie zasługuje na podium. Szklanka dziennie tej wyjątkowej pyszności, zapewnia organizmowi odpowiednią dawkę witamin. Jak więc widzicie da się obejść szerokim łukiem różne tabletkowe suplementy ;) 



Skład:

Pojemność: 1 l , 0,75 l oraz 0,25 l
Moja opinia:
Smak w tym soku złagodził dodatek winogron. Dzięki nim kwaśny i cierpki granat został zdominowany przynajmniej w stopniu akuratnym dla wielbicieli słodszych napoi. Cała smakowa kompozycja zyskała ciekawy wyraz, stała się jeszcze bardziej aromatyczna. Zdecydowanie mój ulubieniec ;) 

Strona internetowa marki tutaj i funpage firmy na Facebooku macie tutaj. Piłyście coś takiego ? Lubicie granaty ? Tutaj macie listę sklepów gdzie znajdziecie Grante. 

8 komentarzy:

  1. ooo super też właśnie zabraliśmy się za testowanie od KGH i zaskoczenie jest pozytywne. Zawsze w Tesco zastanawialiśmy się jak może smakować sok z granatu, który kosztuje 25złotych. Teraz już wiemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam soczki :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz zdarzyło mi sie kupić sok z granatów, który smakował jak z buraków. Masakra...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger