niedziela, 11 maja 2014

Łosoś w trzech odsłonach :)

Firma GRAAL ostatnio lubi mnie rozpieszczać. Nie zdążyłam zatęsknić za śledzikami, a już otrzymałam do wypróbowania trzy puszki z łososiem. Takie niespodzianki to ja lubię, zresztą kto nie ;)




ŁOSOŚ KAWAŁKI W SOSIE POMIDOROWYM


Skład:

ŁOSOŚ KAWAŁKI W SOSIE WŁASNYM


Skład:

ŁOSOŚ KAWAŁKI W OLEJU


Skład:

Masa netto: 150 g
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia:


Było to moje pierwsze spotkanie z łososiem w takiej postaci. Jestem wielką fanką tej rybki, ale w formie wędzonych płatów czy też tzw. warkoczy ze szpinakiem. Kawałki łososia zatopione w sosie pomidorowym, sosie własnym lub oleju, stały się dla mnie idealną propozycją na podwieczorek. Przy użyciu zawartości dowolnej puszki można stworzyć nawet danie obiadowe ! Producent na opakowaniu podaje przepisy, także mamy tutaj takie małe ułatwienie. Trzy przysmaki od firmy GRAAL bardzo mi posmakowały, kawałeczki nie przypominają przemielonej masy, sosu czy oleju nie jest zbyt dużo - ilość akuratna. 
Warto jeść rybki, a zaczynając już od tych w puszkach robimy krok milowy w stronę zdrowego odżywiania.

Zapoznajcie się z całą ofertą firmy Graal tutaj. Lubicie łososia ? Jeśli tak to w jakiej postaci ? 

3 komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie próbowałam łososia z puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie próbowałam , ale myślę że przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger