niedziela, 18 maja 2014

Zapach beztroski - powrót do czasów dzieciństwa za sprawą pewnego wosku...

Od dłuższego czasu miałam w planach zakup tego wosku. Strasznie byłam ciekawa co kryje się pod dosyć śmieszną nazwą i czy dziecięcy puder, może być wieczorną inspiracją ;) Sklep Goodies.pl oczywiście po raz kolejny zadbał o uświadomienie mych zmysłów.

Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Wosk faktycznie pachnie dziecięcym pudrem ! Kurcze, nie sądziłam, że ten aromat będzie tak idealnie wyczuwalny. Ciepły, akuratny na wieczór... U mnie sprawdził się zarówno w sypialni jak i pokoju dziennym. Z pewnością zapach nie należy do drażniących, mdłych czy powodujących ból głowy. To taki powrót do czasów dzieciństwa - beztroskich i pełnych radości. Polecam odłamać tylko maleńki kawałeczek tarteletki, gdyż zapach jest bardzo intensywny co znacznie nie pasuje do samej nazwy. Jeśli będziecie dozować go z umiarem, jestem pewna że wosk o nazwie "Baby Powder" znajdzie się na waszej top liście. 

Strona internetowa sklepu tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. W każdym miesiącu możecie też wziąć udział w konkursie na recenzje miesiąca organizowanym przez Goodies (klik). Mnie się udało w kwietniu i aktualnie oczekuje na małą, cynamonową świeczuszkę YC :) 

5 komentarzy:

  1. czyli zapach mi raczej nie odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu to nie dla mnie.Nie lubie pudrowych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu , bo w sumie puder dla dzieci ładnie pachnie, ale nie wyobrażam go sobie jako czasuumilacza ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger