wtorek, 22 kwietnia 2014

Sól do kąpieli z serii Indie.

W momencie gdy pokazywałam wam mój APN - Box, pytałyście i byłyście ciekawe jak pachną kosmetyki z serii Indie. Niestety jeszcze nie wynaleziono sposobu na internetowe przekazywanie zapachu, także musicie wierzyć mi na słowo :) Dziś zaprezentuje wam tylko sól od APN Cosmetics, ponieważ ona jako pierwsza została przeze mnie przetestowana.








Od producenta / Skład:

Pojemność: 600 g
Cena: 9.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Załoga firmy chyba przeczuła me upodobania, gdyż chciałam właśnie poznać serię indyjską. Szata graficzna opakowania soli przekonuje mnie do siebie, zachęca do skorzystania z "dobroci" umieszczonych we wnętrzu przeźroczystego słoiczka i zrelaksowania się w iście rajskim klimacie. O ile nie przepadam za solami w formie tak wielkich kryształków, to ta nie rozczarowała mnie pod względem rozpuszczalności. Żadne fragmenty soli nie pływają po dnie wanny i nie powodują dyskomfortu podczas kąpieli. Wszystko pod działaniem ciepłej wody traci swą postać. Sól po otwarciu zakrętki wydziela bardzo mocny zapach. Troszkę mnie przestraszył przy pierwszym powąchaniu, ale gdy "wczułam się" w prawdziwe nuty tej kompozycji aromatów, strach gdzieś się ulotnił. Po raz pierwszy miałam do czynienia z solą o tak trwałym zapachu. Nawet po wyjściu z łazienki, na skórze ciągle wyczuwałam te egzotyczne akordy z dominacją mango. Dla mnie bomba :) Sól nie podrażnia, nie wysusza, delikatnie nawilża, myślę że możecie jej zaufać. Niska cena i potężna pojemność zachęca do kosmetycznych eksperymentów. W końcu za parę groszy możemy wyczarować sobie fantastyczny seans jak z prawdziwego SPA :)

Strona internetowa firmy tutaj, sklep internetowy tutaj i fanpage APN Cosmetics tutaj. 

5 komentarzy:

  1. ja uwielbiam sole do kąpieli!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. średnio u mnie sole do kąpieli się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najgorzej denerwują gdy kryształki się nie rozpuszczają całkowicie.

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger