piątek, 11 kwietnia 2014

Na niedoskonałości - korektor mistrz !

Nie maluję się każdego dnia, ale jeśli już, to muszę wysilić swe dosyć kiepskie umiejętności na zamaskowanie niedoskonałości. Problematyczna cera, jak sama nazwa wskazuje, potrafi napsuć człowiekowi krwi. Dobrze, że ktoś genialny wynalazł korektory. Ten który otrzymałam od drogerii Epiekna24.pl sprawuje się wprost nienagannie.

Markowe kosmetyki






Waga: 3,8 g
Cena: 5.55 zł
Moja opinia:
Korektor w sztyfcie, dla mnie rozwiązanie super. Higieniczna i precyzyjna aplikacja, nie trzeba nic wyciskać, męczyć się okrutnie, a ile czasu przy tym człowiek zaoszczędzi;) Odcień jak najbardziej mi spasował, zdołał ukryć me "paskudy" chociaż są naprawdę pokaźne. Efekty utrzymują się długo, chyba że same zetrzemy sobie troszkę makijażu łapkami ( często mam z tym problem :)). Ważne że korektor zmieści się do każdej torebki i możemy mieć go zawsze przy sobie. Sztyft  wysuwa się i wsuwa do opakowania bez żadnego "ale" z mej strony. Konsystencja kosmetyku jest odpowiednia, korektor sunie po skórze, da się z nim współpracować. Myślę, że wystarczy na spory okres czasu i ta cena ... bardzo kusząca. Zdecydowanie polecam jeśli chcecie chwalić się idealnym makijażem i ukryć to co powinno być ukryte ;) 

Oto wszystkie produkty do testów otrzymane od drogerii Epiekna24.pl. Widzicie na zdjęciu również Carmex. Udało mi się go zgarnąć w rozdaniu, o którym informowałam was tutaj. Czasem więc warto brać udział w takich konkursach ;) 


Strona internetowa drogerii Epiekna24.pl tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Używacie korektora do maskowania niedoskonałości ? 

7 komentarzy:

  1. Cieżko o dobry korektor, więc używam bardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nie używam korektora, ale dobry by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam duży problem z dobraniem i znalezieniem korektora dla siebie, ale za takimi w sztyfcie nie za bardzo przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów lubię te w sztyfcie bo płynne nie potrafię użytkować z umiarem ;)

      Usuń
  4. Mam cienie po oczami i muszę je jakoś ukrywać.Ciężko o dobry korektor.Te w sztyfcie lepiej kryją ale wysuszają.Jak jest z tym? wysusza skórę pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku nie wysuszał. Chociaż stosowałam go w tych partiach twarzy bardzo oszczędnie gdyż nie mam wielkich cieni pod oczami.

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger