poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Przesyłka od APN Cosmetics.

Miło jest otrzymywać paczuszki prawda ? Ja właśnie odebrałam jedną, dosyć ciężką. A że mamy tak paskudny dzień za oknami, warto umilić sobie oczekiwanie na świąteczny czas nowymi kosmetykami. Paczka przywędrowała do mnie od firmy APN Cosmetics. Do testów otrzymałam cztery kosmetyki z serii Indie. Mogę wam tylko zdradzić, że pachną cudownie !


* Balsam do ciała INDIE
* Żel pod prysznic INDIE
* Peeling do ciała INDIE
* Sól do kąpieli INDIE





Wszystko pięknie zapakowane, jak świąteczny prezencik. Lubię takie podejście firmy do blogera, także już na wstępie otrzymują ode mnie wielkiego plusika. Dziś pewnie zabiorę się za testowanie soli do kąpieli. Wypatrujcie więc moich opinii na blogu odnośnie tych kosmetyków. 

Strona internetowa firmy tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Znacie te produkty ? 

6 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka . Gratuluję ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu i oczywiście zachęcam do zaglądania na mojego bloga w poszukiwaniu recenzji tych kosmetyków :)

      Usuń
  2. bardzo fajne rzeczy i jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger