poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Herbatka "Duch Puszczy".

Pierwszy kwietniowy poniedziałek warto rozpocząć pyszną herbatką od sklepu TeaExpert.pl.

Strona główna








Przygotowanie:
Podstawą mieszanki jest herbata czarna i tak też, jak herbaty czarne, należy i tę zaparzać. 
Ilość: 2 - 4 gramy ( solidna łyżeczka do półtorej ) na filiżankę
Woda: 95 stopni Celsjusza ( w białym wrzeniu - co to oznacza ? Wyjaśnienie macie tutaj)
Czas: 3 - 5 minut ( dłużej niż zwykłą czarną, bo Duch Puszczy to mieszanka smakowa )

Pojemność: 50 g, 100 g, 250 g
Ceny odpowiednio: 8 zł, 15.60 zł, 36 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:


Na stronie sklepu znalazłam obfitą informację na temat sposobu parzenia wszystkich gatunków herbat. Zapisałam te ciekawostki i oczywiście będę z nich korzystać w przypadku przyrządzania różnorodnych, herbacianych naparów. "Duch Puszczy" brzmi intrygująco, w związku z tym za tą mieszankę "zabrałam się" w pierwszej kolejności. Po otworzeniu torebeczki... odleciałam myślami i wylądowałam na leśnej polanie :) Niesamowity, słodki, zachęcający aromat malin i aronii w połączeniu z różaną nutką, tworzy fantastyczne zestawienie. W smaku jeszcze lepiej... Herbatka jest na tyle słodka, że nie potrzeba dosypywać do niej ani grama cukru. Piękna barwa też ma swój urok i sądzę, że każda kobieta może się nią zachwycić. Na babskie posiedzenie idealna. Schłodzona smakuje równie wyśmienicie. Obudziłam "ducha puszczy" i pewnie nie dam mu dłużej pospać ;) 

Sklep internetowy TeaExpert.pl tutaj. Lubicie takie owocowe herbatki ? 

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger