sobota, 12 kwietnia 2014

Dla każdego coś pysznego - o jogurcikach MAGDA słów kilka :)

Z racji tego, że weekend mamy w pełni, postanowiłam pokusić was pewnymi dobrociami. Jogurty MAGDA przedstawiałam na łamach bloga już nie jeden raz, lecz nie znaczy to, że w tym temacie nie mam nic więcej do powiedzenia :) Dziś pokażę wam mojego jogurtowego ulubieńca, będą też i te które posmakowały mężowi oraz córce.


Może zacznę od swych smakowych upodobań :)



Od producenta:
Jogurty probiotyczne, wzbogacone w wapń i aż 7 kultur bakteryjnych. Jakość i smak, bez konserwantów, barwników i aromatów. 
Skład:
Pojemność: 350 g
Cena: ok. 2.50 zł
Moja opinia:
Bardzo się ucieszyłam z możliwości poznania wariantu z aloesem. Firma ma jeszcze w swej ofercie smak truskawkowy i całkowicie naturalny, bez dodatków. Miło zaskoczyły mnie spore kawałki aloesu, nie są tylko imitacją, lecz dokładnie wyczuwa się je podczas spożywania jogurtu. Ogólnie jestem ze smaku zawartości kubeczka zadowolona: brak nadmiernej słodyczy, wszystko wyważone i akuratne. No i to opakowanie w babskim stylu :) Z pewnością na taki jogurcik zwróciłabym uwagę podczas robienia zakupów. 

Teraz ulubieńcy męża...



MALINOWY


WIŚNIOWY


Inne dostępne smaki: truskawka, brzoskwinia

Od producenta:
Jogurt owocowy w klasycznych, najchętniej wybieranych , polskich smakach, czyli prawdziwy kaprys na codzienną przekąskę. 
Pojemność: 150 g i 310 g
Cena: ok. 0.80 gr., 1.20 zł
Opinia:
Zdecydowanie kaprysiki posmakowały mężowi :) Zjadł je w mgnieniu oka i kazał kupić kolejne. Łatwiej zlecić trudniej wykonać niestety :( Jogurty posiadają duże kawałki owoców i wyważony smak. Faktycznie idealne na codzienną, lekką przekąskę. 

I coś dla dzieciaczków...




Od producenta:
Jogurt owocowy z kolorowymi drażami, czyli prawdziwa gratka dla najmłodszych. Maguś gwarantuje, że łyżeczka nawet największych niejadków, stale będzie zajęta. Dostępny również o smaku truskawkowym.
Skład:
Pojemność: 125 g + 10 g draży
Cena: ok. 1 zł
Opinia:
Myślę, że większość maluchów może się na niego skusić. Oczywiście u mojej córki uśmiech na twarzy wywołał dodatek w postaci draży, chociaż i jogurcik zjadła ze smakiem. Bardzo lubi wszystko to co zawiera nutkę wanilii, także Maguś trafił w jej gusta. 

Jestem ciekawa na który jogurcik miałybyście chrapkę w pierwszej kolejności :) Każdy z nich ma aksamitną konsystencję. Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy (klik) i ich profil na Facebooku (klik)

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger