piątek, 4 kwietnia 2014

Pojemniczki do żywności Rukkola Twist od BranQ.

Często zdarza się nam kupić większą ilość składników żywnościowych, które naturalnie trzeba gdzieś umieścić. Wtedy rozpoczynamy poszukiwania odpowiednich pojemników, a w kuchni przeważnie wszystko ginie i gdzieś się zapodziewa ;) Same pojemniki też muszą być szczelne by dały możliwość zachowania świeżości produktów w nim umieszczonych. Wszystkie te cechy łączy komplet Rukkola Twist od BranQ.



Mały i średni ( 0,37 l i 0,6 l )


Duży ( 1 l )


Cena: odpowiednio za dany pojemnik: 3.20 zł, 3.70 zł i 4.30 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Pojemniki wielkie nie są, ale pomieszczą pewne składniki, które z pewnością zachowają dłużej swą świeżość. U mnie w tym najmniejszym znajdują się płatki ;) Pozostałe skrywają inne kuchenne produkty.


To co zadziwiło mnie w pierwszej kolejności to fakt, że pojemniki są zakręcane. Ja na początku byłam przekonana o całkowicie odmiennym ich zamykaniu. No i po raz kolejny przekonałam się, iż pozory często mylą. Zakrętka jest tutaj jak najbardziej na miejscu, a że wygląda solidnie i szczelnie chowa zawartość, z rozwiązania jestem zadowolona. 


Pojemniki z zielonym akcentem pasują w mej kuchni jak ulał. Możecie jeszcze zakupić takie fioletowe. Na powierzchni Rukkolowych przydasiów wytłoczono maleńkie listki, które wyglądają bardzo interesująco. Przeźroczysty korpus umożliwia szybką identyfikację zawartości pojemnika. Może i drobne gadżety, ale schowków w kuchni nigdy dość prawda ? :)

Strona internetowa firmy tutaj i ich profil na Facebooku tutaj

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger