czwartek, 3 kwietnia 2014

Płyn do mycia kuchni Tytan.

Wiosna to czas gruntownych porządków. Oczywiście przez cały rok my gospodynie domowe, nie możemy zapominać o utrzymaniu czystości m.in. w kuchni. Z pomocą przychodzi nam jeden z produktów marki Tytan. Z nim czyszczenie jest o wiele przyjemniejsze i łatwiejsze.






Od producenta:

Skład: kliknijcie w ikonę "wykaz składników"
Masa: 500 g
Cena: 7.27 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Płyn jest prawdziwym ekspertem w kuchni. Nie mają z nim szans tłuste plamy, przed którymi trudno w królestwie gospodyni się ustrzec. Dzięki dwóm położeniom rozpylacza, możemy dawkować spray pod kątem mniejszych lub większych zabrudzeń. Radzi sobie świetnie w trudno dostępnych miejscach bez odbarwiania, rysowania czyszczonej powierzchni. Zadziwił mnie swą skutecznością przy pucowaniu kuchenki mikrofalowej, bo z tym zawsze miałam potężny problem :) Płyn nadaje się również do czyszczenia ram okiennych PCV ! Produkt nie pachnie drażniąco, nawet na kwestię zapachową podczas użytkowania, nie zwróciłam większej uwagi, także z pewnością nie przeszkadza :) Z Tytanem faktycznie może zapanować ład i porządek w kuchni, a to wszystko za niewielkie pieniądze. 

Strona internetowa firmy (klik) i ich profil na Facebooku (klik). Sprawdzają się u was produkty tej marki ?  

3 komentarze:

  1. Wreszcie coś, czym można myć ramy okienne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? :) Wczoraj przy słonecznej pogodzie udało mi się dzięki niemu machnąć prawie wszystkie ramy ;)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger