środa, 30 kwietnia 2014

Mleczko do czyszczenia z nanotechnologią Betterware.

W przedświątecznych porządkach i nie tylko, pomagał mi kolejny produkt Betterware od Pani Agnieszki. Butelka jest spora, także korzystam jeszcze z resztek pozostałych na dnie opakowania :) 






Od producenta / Sposób użycia / Skład:

Pojemność: 500 ml
Cena: 8.99 zł 
Moja opinia:
Smukła i jednocześnie dobrze leżąca w dłoni butelka, jest prawdziwą pomocą gospodyni domowej. Opakowanie zamykane za pomocą "klapki" pozwala na szybkie zaaplikowanie produktu w miejsce przeznaczenia. Mleczko posiada odpowiednią konsystencję, biały kolor i niedrażniący zapach. Obawiałam się, iż będzie za rzadkie przez co wystąpią trudności z jego użytkowaniem. Zazwyczaj miałam różnego rodzaju niespodzianki w przypadku czyszczących środków stąd moje wahanie. Super że się myliłam :) 



Mleczko radzi sobie z uporczywymi i kłopotliwymi tłustymi plamami. Nie rysuje czyszczonej powierzchni nawet tej, skłonnej do powstawania wyżłobień i nieestetycznych śladów (ale ulga :)). Z mleczkiem zachowanie czystości w kuchni należy do prostych i przyjemnych czynności. Ważne, że z nim nie muszę wykorzystywać pokładów atletycznej siły. Szkoda bo niebawem będziemy zmuszeni się pożegnać. Z pewnością jeszcze sięgnę po ten produkt Betterware, a i wy możecie stać się jego posiadaczkami po kontakcie z Panią Agnieszką tutaj. Dla dociekliwych profil na Facebooku znajdziecie tutaj. Do usuwania tłustych plam na urządzeniach kuchennych stosujecie takie mleczka czy może macie jakieś inne, "babcine" sposoby ? 

2 komentarze:

  1. W sumie obecnie nie mam żadnego mleczka do czyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wybierasz własnoręcznie skomponowane "czyścidła" typu soda ?

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger