sobota, 19 kwietnia 2014

System wybielający 10 dni Biała Perła.

O ząbki trzeba dbać, to prawda stara, ale zawsze na czasie. Ja przez picie ogromnych ilości kawy i herbaty nie jestem posiadaczką olśniewającego uśmiechu. Na wizyty u dentysty, które dałyby mi możliwość wybielenia ząbków, nie mam funduszy. Na rynku jest jednak dostępny godziwy zamiennik kosztownych kuracji w postaci systemu wybielającego 10 dni Biała Perła.


O systemie:
SYSTEM WYBIELAJĄCY 10 DNI to nowa propozycja z serii biała perła® znanej ze specjalistycznych produktów do wybielania zębów w warunkach domowych. Jest to pierwszy na rynku polskim preparat oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. 
SYSTEM oferuje krótką, kompleksową i skuteczną kurację oraz bardzo wygodną formę stosowania. Nowa 10-dniowa kuracja zajmująca jednorazowo jedynie 10 minut (2 razy dziennie) pozwala osiągnąć efekt wybielenia do 5 ocieni bieli. Produkt zawiera znane z wcześniejszych produktów biała perła® unikalne aplikatory zapewniające idealne dopasowanie do zębów. 

3-fazowa formuła wybielająca oparta jest o działanie sekwencyjne trzech żeli – inicjującego, aktywującego i wybielającego. Kompleksowe działanie produktu łączy wysoką skuteczność kuracji z działaniem wzmacniającym szkliwo i dziąsła. SYSTEM jest działa aktywnie na zanieczyszczenia zawarte w szkliwie i jest całkowicie bezpieczny dla zębów i dziąseł. W celu jak najdłuższego utrzymania wybielającego efektu kuracji SYSTEMEM seria biała perła® oferuje pasty i płyn do codziennej higieny zębów i jamy ustnej. Wszystkie produkty biała perła® oparte są o wybielanie enzymatyczne zapewniające łagodne i skuteczne działanie przy codziennym i stałym stosowaniu. Główne cechy biała perła® SYSTEM WYBIELAJĄCY 10 DNI jest oparty na 3-fazowej formule wybielającej wynikającej ze stosowania trzech żeli. Sekwencyjne działanie kolejnych żeli zapewnia skuteczne wybielenie podczas krótkiej kuracji. Wybielanie jest oparte o formułę enzymatyczną wspartą innymi aktywnymi składnikami. Kompleksowy charakter kuracji uzupełniają związki fluoru i potasu wzmacniające szkliwo i dziąsła.

10 dni kuracji nie jest czasem długim, a ja już po drugim dniu stosowania się do zaleceń producenta zauważyłam pierwsze, pozytywne efekty. Za cały zestaw zapłacimy ok. 60 zł i znajdziemy w nim:

* żel inicjujący (65 ml)


* żel aktywujący (8 ml)


* żel wybielający (65 ml)


* trzy aplikatory


* etui


* wskaźnik skali bieli


* instrukcja

Kurację rozpoczynamy od dopasowania aplikatorów do kształtu naszych ząbków. W tym celu dwie nakładki wkładamy do gorącej wody by stały się miękkie. Następnie umieszczamy je w buzi i mocno zaciskamy szczękę. Kształt ząbków odciśnie się właśnie na nich. Potem już oczywiście nie musimy wykonywać po raz kolejny tej czynności. Chyba, że któryś aplikator nam się zniszczy lub zgubi. Mamy jeden w zapasie :) 


Następnie myjemy zęby żelem inicjującym tak jak zwykłą pastą. Żel nie ma jakiegoś specyficznego zapachu,  smaku, można go używać nawet po zakończeniu kuracji. 


W kolejnym etapie naszym zadaniem jest pokrycie każdego zęba żelem aktywującym. Za pomocą fajnego pędzelka można wykonać wszystko szybko i sprawnie. Staramy się nie nakładać żelu na dziąsła i nie dotykać ustami zębów.


Krok przy użyciu ostatniego żelu, wybielającego, za sprawą tych diabelnych aplikatorów nie jest dla mnie szczególnie lubianą sytuacją. Żel nakładamy do ich wnętrza, by potem obydwa umieścić na zębach.


Wytrzymujemy od 5 do 10 minut. Nie można gadać, ogólnie otwierać ust, a ślinotok męczy strasznie ;) Na szczęście do wszystkiego można się przyzwyczaić i bodajże już w trzecim dniu nie miałam z tym żadnych problemów. Po zdjęciu aplikatorów myjemy szczoteczką zęby resztką żelu pozostałego na ich powierzchni. Płuczemy usta i nie spożywamy niczego przez 30 minut, dobra, możecie napić się tylko świeżej wody :)


Chciałabym wam zaprezentować efekt kuracji, lecz moje zęby są krzywe i po prostu wstydzę się pokazać je na łamach bloga ;) Wierzcie mi, iż stały się bielsze o 5 odcieni co wiąże z osiągnięciem potężnego sukcesu za sprawą systemu Biała Perła. Efekt utrzymuje się przez długi czas, chociaż oczywiście wszystko zależy jak będziemy potem o nasze zęby dbać. Ile kawy, herbaty, wina w siebie wlejemy i ile słodyczy zjemy. Minusem  (jednym jedynym) kuracji w moim przypadku była tylko straszna nadwrażliwość zębów na ciepło i zimno przez około tydzień, potem problem jakoś samoczynnie minął. Z efektów jestem naturalnie zadowolona i myślę nad zakupem kolejnego pudełeczka systemu wybielającego. Przyda mi się, gdyż za dwa miesiące mam ślub kuzynki i by olśnić rodzinkę uśmiechem, będę musiała skorzystać z pomocy słynnej "Perełki" :) 

Więcej informacji na temat Białej Perły tutaj. Funpage na FB tutaj. Zna któraś z was "Perełkę" ? 

4 komentarze:

  1. fajnie, że przynosi efekt i widać różnicę :) Ja osobiście nie przepadam za wybielaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie tym produktem :) kiedyś myślałam o jakiś wybielających specyfikach, ale nie wiedziałam czy zadziałają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam więc do bliższego poznania Białej Perły :)

      Usuń
  3. przydałby mi sie taki system wybielający.Na razie używam pasty 3d white,więc zobaczymy czy będzie jakiś skutek! :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger