poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wakacje na Wyspach Bahama.

Pogoda chyba się na mnie uwzięła. Gdy zaplanuje sobie jakieś prace bądź lenistwo na świeżym powietrzu, wtedy zaczyna wiać niczym fala huraganowa i lać do granic wytrzymałości. Może to dlatego tak brakuje mi wakacji, kiedy to aura jest bardziej optymistyczna. Do tego momentu pozostało jeszcze sporo czasu, lecz ja odpowiednio się przygotowuje już teraz. Nastrajam pozytywnie i wdycham aromat kolejnego wosku YC od Goodies.pl

Sklep internetowy Goodies.pl







Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Gdy z wosku usunęłam odrobinę folii ochronnej, zapach był bardzo mocny i niespecjalnie przypadł mi do gustu. Niby sama się na niego zdecydowałam, w związku z tym do nikogo nie mogłam mieć pretensji. Ułamałam kawałeczek niebieskiej tarteletki, pomyślałam: Zaryzykuję ! I wiecie co ? Podczas topienia wosk przebił wszystkie te które posiadam. Z pewnością znajdzie się w gronie mych ulubieńców obok takich sław jak Clean Cotton czy Soft Blanket. Idealnie wyczuwalny aromat ananasa i mango (nie nużący), przywodzi na myśl letni czas, beztroskę i niewyobrażalną chęć do życia. Takie maleństwo, a potrafi uszczęśliwić. Zapach jest przepełniony słodyczą także zdaje sobie sprawę, że nie wszystkim przypadnie do gustu. Każdy ma swe gusta i guściki ;) Mnie oczarował i myślę o zakupie kolejnej sztuki "wyspiarskiego powiewu".

Na zakupy wosków i innych wyrobów Yankee Candle wybierzcie się tutaj. Funpage Goodies tutaj. Lubicie słodkie aromaty świec ? Bardzo jestem ciekawa jakie zapachy preferujecie. 

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger