środa, 2 kwietnia 2014

Cygara dla psa.

Kolejny smakołyk dla psa od O'canis już nie przerażał mnie zapachem ;) Sądzę iż teraz żałuje moja biedna psinka, że te siedem sztuk zniknęło zbyt szybko. A może pani kupi coś podobnego ? - myśli :)





Od producenta:
Waga: 110 g
Cena: 9.20 zł do kupienia tutaj
Moja opinia / Opinia Blanki:
Przez cały tydzień Blanka zjadała jedną sztukę przysmaku i taki posiłek traktowała nawet jako rytuał :) Codziennie rano czekała na swą porcję dobroci od O'canis. Sama nazwa - cygaro, jest zabawna i trafna. Psi smakołyk przecież wygląda prawie identycznie jak nikotynowa używka :) Na szczęście Cigarillos to produkt w zupełności naturalny, suszony i bezpieczny dla zwierzaka. Sprawdzi się nie tylko jako uzupełnienie między posiłkami, lecz może być również wspaniałą nagrodą dla psiaka za wzorowe zachowanie. 100 % mięska z zająca ? Moja psinka nie potrzebuje do szczęścia niczego więcej ;) 

Strona O'canis tutaj, sklep internetowy tutaj i profil na Facebooku tutaj. Wasze psiaki próbowały już cygar? :) 

4 komentarze:

  1. Saba miała inne, super przekąska

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzucaj zdjecia zadowolonej psinki, ja strasznie lubię zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje psisko ma problemy po rożnych specyfikach "dentystycznych" ciekawe czy to by jej służyło... Chętna by była na konsumpcje w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger