sobota, 5 kwietnia 2014

Kolagenowy płat na usta z propolisem.

Stosowałam masę płatków kolagenowych pod oczy, na całą twarz, lecz na usta chyba nigdy. Kiedyś musi być ten pierwszy raz, aczkolwiek odrobinę obawiałam się jak to wszystko będzie wyglądać. No i czy jakiś goryczkowaty posmak w ustach mi nie zostanie. Człowiek niepewny wymyśla różne scenariusze ;) Kiedy otrzymałam od firmy CosmoSPA, opakowanie z takim kolagenowym płatem, od razu przystąpiłam do testów. Oczywiście wówczas gdy listonosz oddalił się na daleką, bezpieczną odległość...


O firmie:
Kosmetyki, półprodukty, surowce kosmetyczne firmy CosmoSPA zostały stworzone na bazie naturalnych surowców i z myślą o pielęgnacji piękna. 
Są wykonane z najwyższej jakości surowców naturalnych pochodzących między innymi z dna morza u wybrzeża Bretanii i Morza Martwego. Produkty te posiadają wyjątkowe właściwości i wielokierunkowe działanie na skórę. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej i zaznajomienia się z katalogiem oferowanych produktów, są to maski algowe Peel-Off, glinki kosmetyczne, peelingi, płaty kolagenowe, kwasy kosmetyczne i inne. Znajdziesz u Nas surowce, kosmetyki, akcesoria do wykonania zabiegów spa.
Kosmetyki przeznaczone dla salonów urody, SPA, Thalasso i uzdrowisk a także dla klientów indywidualnych którzy pragną stworzyć swoje własne SPA w zaciszu domowym.





Od producenta:
Płat ten to szokowa terapia dla ust jak i ich okolic. Składniki aktywne intensywnie wypełniają istniejące zmarszczki oraz linie mimiczne. Dzięki czemu skóra wokół ust staje się elastyczna, doskonale wygładzona, napięta i ujędrniona a usta aksamitnie gładkie. Maska dostarcza również wiele cennych witamin i substancji odżywczych. Efekt działania widoczny jest już po pierwszym zabiegu
Sposób użycia:
Skład:

Pojemność: 1 szt. w opakowaniu (1 zabieg) 
Cena: 2.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie żebym była strachliwa, ale płat swym wyglądem na pierwszy rzut oka troszkę mnie przeraził. Potem stopniowo się z nim zaznajomiłam, a przed samą aplikacją nie czułam już stresu ;) Płat umieszczony został w szczelnie zamkniętym opakowaniu, z odpowiednim wyżłobieniem wewnątrz. Zatopiony w "płynie" jest stale wilgotny i praktycznie pozbawiony szans na wyschnięcie. Jak już go wyjmiemy z folii, musimy natychmiast użyć, by cenne składniki miały odpowiednią możliwość zadziałania. Z resztą nie poleca się nawet zostawiania na później zwykłych maseczek w saszetkach ( co czynić lubię i przyznaje się do tego bez batów ). Powracając do tematu, najlepiej jest się spokojnie położyć, ponieważ na siedząc płat może spaść z ust. Gdy tak sobie leżymy, możemy poczuć miłe uczucie chłodu i delikatny zapach. Gorycz w ustach ? A wcale ! I co się było martwić na zapas... Jedyną wadą jest dla mnie ten czas oczekiwania na koniec zabiegu. Pół godziny to masa czasu, więc czasem ciężko jest tyle z takim płatem na ustach wytrzymać, a jeśli ma się już dzieci to kompletna porażka ;) Ja swój zabieg przeprowadziłam bardzo wcześnie rano ponieważ wtedy mam wolną chwilę. Niemniej jednak lubię siebie w ten sposób rozpieszczać. Oczywiście po jednym użyciu płatka nie mogę stwierdzić, że zniknęły mi zmarszczki. Może systematyczna i pełna kuracja przyniosłaby poważniejsze ( pozytywne ) efekty. Po pierwszym razie zaobserwowałam napięcie skóry i jej delikatność. Nawet same usta zostały ładnie nawilżone. Jestem ciekawa czy skusiłybyście się na podobną kurację. A może stosowałyście takie płaty na usta ? 

Strona internetowa firmy (klik) i ich profil na Facebooku (klik)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. hehe no tak ;) Groźnie wygląda, ale jest miłe :)

      Usuń
  2. fajne takie coś , ale czas trzymania mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o nim wcześniej, ale jestem niesamowicie zaciekawiona nim i chce go spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger