poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Naszyjnik z sową.

Nie wiem czy sowa jest jeszcze modna w tym sezonie, mnie się podoba, a to chyba też jest ważne ;) Zobaczcie jaki barwny naszyjnik otrzymałam od firmy D&S. Sporo czasu minęło od momentu kiedy go dostałam, ale przynajmniej z sówką zdążyłam się odpowiednio zaprzyjaźnić :)










Moja opinia:
"Sówki" aktualnie nie ma w ofercie sklepu, ale są inne, też ładne :) Cenowo nie zostaniecie negatywnie zaskoczone, jest w czym wybierać. Moja sowa od razu wpadła mi w oko podczas przeglądania oferty D&S. Pewnie to za sprawą wiosennych, wyrazistych kolorków. Bardzo ją lubię i często noszę. Od momentu otrzymania, aż do teraz minęło sporo dni, ale sowa nie straciła swego wesołego wyglądu. 

Po więcej informacji zapraszam na stronę sklepu tutaj i na funpage D&S na Facebooku tutaj. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger