sobota, 5 kwietnia 2014

Propolisowy balsam do jamy ustnej.

Szczotkowanie zębów to jedno, a używanie płukanek do ust, nici dentystycznych i oczywiście systematyczna kontrola u stomatologa to sprawa druga, niemniej ważna. Wiele osób poza stosowaniem pasty i szczoteczki nie używa już niczego więcej. A przecież szczoteczka nie ma możliwości dotarcia do wszystkich zakamarków jamy ustnej. I ja nie jestem w tym przypadku bez winy, ponieważ przez jakiś czas kompletnie zrezygnowałam z używania płukanek i nici dentystycznej. Efekt ? Odsłonięcie szyjek zębowych i bolące dziąsła. Czy można temu zapobiec ? Oczywiście ! "Kołem ratunkowym" jest między innymi ten oto balsam, który otrzymałam od firmy COSMEVITA.






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 400 ml
Cena: 12.99 zł
Moja opinia:
Buteleczka z balsamem nie wyróżnia się niczym szczególnym. Chyba że rosyjskimi napisami, ale ja nie miałam z ich rozszyfrowaniem większych problemów. W końcu nauka tego języka musi się na coś przydać. Nie bądźcie jednak przerażone, gdyż firma Cosmevita zadbała o tłumaczenie informacji dotyczących zastosowania produktu ;) Wiecie czym zaskoczył mnie ten balsam ? Superowym zapachem ! Tak, jest on miętowy, ale połączony z aromatem miodu. W końcu nie od parady nazywa się propolisowym. Kolorystycznie nawiązuje do swego pochodzenia, w smaku... również :) Nie lubię mocnych płukanek do ust, które spalają mi wnętrze policzków i języka. Albadent jest pod tym względem delikatny, ale i niemniej skuteczny. Dzięki niemu moje dziąsła przestały krwawić podczas szczotkowania, co uważam za potężny sukces odniesiony przez rosyjski produkt. Uczucie odświeżenia i ochrona przed zapaleniem gwarantowana. Stosowania balsamu nie muszę wam objaśniać, bo to na sto procent jest jasne jak słońce :) Cena zachęcająca do zakupów. 

Strona internetowa firmy Cosmevita (klik) i ich profil na Facebooku (klik). Używacie płukanek do ust ? Jakich firm ? 

12 komentarzy:

  1. nie znam tego produktu, ale zapach i cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie czegoś nie miałam jeszcze. Ostatnio u mnie tylko Listerine.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy balsam.Ja mam problem z dziąsłami z powodu krzywego zgryzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie strasznie krwawiły przy szczotkowaniu, ale gdy zaczęłam stosować ten balsam jakoś o problemie zapomniałam ;)

      Usuń
  4. Ja lubię wypalacze do jamy ustnej :P ,a le to tez ciekawy produkt więc czemu by nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie widziałam nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię krwawiących dziąseł, od lat mam z tym problemy. Okazało się, że to w dużej mierze przez używanie szczoteczki elektrycznej, która odsuwa dziąsła :( Dentysta polecił mi szczoteczkę soniczną Sonicare i po paru miesiącach jest o niebo lepiej. Nadal jednak poszukuję wszelkich produktów dla wrażliwych dziąseł. Przetestowałam już setki płynów - Listerine, Meridol itd., ale albo nie działały, albo miały okropny smak. Ten który opisujesz wygląda bardzo kusząco :) A czy można go kupić w aptekach/drogeriach, czy tylko w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  7. produkt już dostępny w sprzedaży
    http://allegro.pl/cosmevita-albadent-balsam-do-jamy-ustnej-propolis-i4163821157.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger