niedziela, 6 kwietnia 2014

Cudowny lampion do domu i ogrodu.

Wieczory nie są już tak długie jak zimową porą, ale cieplejsze dni zachęcają do spotkań w gronie rodziny czy znajomych na świeżym powietrzu. Osobiście uwielbiam takie momenty, i zawsze chcę pozytywnie czymś zaskoczyć mych gości. Ostatnio udało mi się wzbudzić w nich iskierkę ciekawości. Stoi za tym maleńki lampionik, który postawiony na stoliku w ogrodzie cieszył oko i rozświetlał mrok... Otrzymałam go dzięki uprzejmości GARDEN TOYS.











Wymiary: 14 x 7 x 7
Cena: 13.80 zł 
Moja opinia:
Czyż nie jest uroczy ? Takie maleństwo to unikalna dekoracja nie tylko gdy zapadnie zmrok, ale i podczas dnia :) Wygląda cudownie w salonie, pokoju dziennym czy dziecięcym. Z pewnością przypadnie do gustu nie tylko nam dorosłym, ale i młodszym amatorom takich ozdób. Lampionik jest metalowy, z imitacją koronkowego wzorku na ściankach. Światło ma więc potężne pole do popisu. Latarenkę można zawiesić dzięki uchwytowi na szczycie. Z pewnością nie obraziłabym się otrzymując takie cudo jako prezent. Znajoma uważa, że lampionik wygląda romantycznie i chciałaby taki podarek przykładowo od męża ;) No cóż... mam praktycznie identyczne odczucia. 
Stojący lampion jest stabilny, nawet gdy we wnętrzu znajduje się świeczka, nie przewraca się na boki co często już widziałam i doświadczałam u innych. Drzwiczki mnie dosłownie" rozbroiły", ale nie takie ich zadanie. Mają otwierać wnętrze latarenki by umieścić w niej źródło światła. Świeczka wchodzi tam bez problemu ;) Ozdoba sprawdzi się nie tylko w ogrodzie, ale i w domu, albowiem nie zawsze jest odpowiednia pogoda by móc wieczorem usiąść na zewnątrz. Zachęcam do zakupu takiego cuda. 

Strona internetowa Garden Toys (klik) i ich profil na Facebooku (klik)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba jest mega urokliwy! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, a do tego w białym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogrodzie mógłby mi go ktoś zawinąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też się tego obawiałam, dlatego więc po posiedzeniu w ogródku wnoszę go do domu. Tam jest bezpieczny :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger