sobota, 21 czerwca 2014

Błyskawiczny ratunek dla ust.

Wczoraj było coś o kolorówce do ust, dziś będzie o ich odpowiedniej pielęgnacji w momencie gdy ... opryszczka zaczyna się panoszyć. Niestety dopadła i mnie, tyle że znalazłam doskonały sposób by upiłować jej różki :) Moim ratunkiem był i jest, świetny balsam do ust od Biogena Pharma.








Od producenta:

Skład:
Pojemność: 7 ml
Cena: ok. 17 zł
Moja opinia: 
W odpowiednio opisanym kartonowym pudełeczku, znajdziemy to "prawdziwe" opakowanie balsamu. Aplikacja należy do banalnie prostych za sprawą mięciutkiego, średnich rozmiarów aplikatora. Nabiera on z wnętrza pojemniczka akuratną ilość produktu w kolorze lekko żółtym. Balsam jak dla mnie pachnie brzoskwiniami z odrobiną wanilii. Aromacik jest wyczuwalny praktycznie, aż do wchłonięcia (lub też wytarcia) mazidełka. Po jednym pociągnięciu, usta od razu "czują się" lepiej. Są przyjemnie nawilżone, wygładzone, suche skórki, jeśli oczywiście takowe są, odpowiednio ujarzmione. Opryszczka z którą zmagałam się przez ostatni tydzień powoli odpuszcza. Dzięki produktowi od Biogena Pharma cała kuracja przebiega z mniejszym dla mnie dyskomfortem. Balsam nie tworzy na ustach ciężkiej powłoki, jest w zupełności niewyczuwalny jako lepka warstwa, która tylko skleja wargi, a nie czyni nic dobrego. Za rozsądną cenę możemy więc stać się posiadaczkami produktu o wysokiej jakości. Trzeba go jednak znaleźć w aptekach... 

Strona internetowa Biogena Pharma tutaj, profil na Facebooku tutaj. Jak radzicie sobie z opryszczką ? 

2 komentarze:

  1. Lubie produkty, które już po pierwszym użycia działają w odczuciu. Na opryszczkę to polecam hascovir.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć o takim produkcie w razie problemu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger