piątek, 27 czerwca 2014

Małe słodkości.

Lubicie słodycze ? Ja kocham ! Tyle, że miłość ta przeradza się niestety w moje nadprogramowe kilogramy. Nie mogłam się jednak oprzeć możliwości wypróbowania trzech sojowych batoników otrzymanych od BeGlu.


O firmie:
Sklep Internetowy BeGlu specjalizuje się w sprzedaży produktów bezglutenowych. Nasz sklep posiada bogaty asortyment, w którym znajdą Państwo różnego rodzaju żywność bezglutenową między innymi: makarony, pieczywo, przekąski oraz słodycze. Wykwalifikowany personel oraz funkcjonalny Sklep Internetowy BeGlu zapewniają fachowa obsługę, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.




Waga: 65 g
Cena: 3.10 zł   teraz tylko 2.70 zł do kupienia tutaj




Waga: 50 g
Cena: 2 zł do kupienia tutaj





Waga: 50 g
Cena: 3.10 zł do kupienia tutaj

Moja opinia:
Sojowe pyszności są znacznie zdrowsze od tych występujących masowo w sklepach. Jeśli macie wielką ochotę na batonik, sięgnijcie po któryś z powyższych. Ten z kofeiną, czy podwójny, sycą na długo, ale też nie porażają zbyt wielką słodyczą. Zwierzątko oblane ciemną czekoladą przypadnie do gustu najmłodszym. Mnie do jedzenia takich rarytasów zmuszać nie trzeba. Nie mogę obejść się bez słodyczy... 
Batoniki są solidnie pakowane, nie kruszą się ( nie mają takiej możliwości :)). Na spacer, w podróży... idealne. 

Zajrzyjcie na stronę sklepu BeGlu i zróbcie zakupy. Znajdziecie tam bogactwo bezglutenowych produktów w rozsądnych cenach. Tutaj ich profil na Facebooku. 

2 komentarze:

  1. Takich cudów sojowych to ja jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie słodycz musi być słodka, a batonik, który nie jest słodki to nie prawdziwy batonik :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger