poniedziałek, 2 czerwca 2014

Syropy w puszkach.

Dzieci lubią słodkie napoje, tyle że te które zazwyczaj spotykamy w sklepach, są naszpikowane konserwantami i innymi szkodliwymi dla zdrowia dodatkami. Problemem jest i opakowanie. Butelka ma krótki żywot, a w przypadku syropów brudzenie wszystkiego wokół podczas nalewania, może być skutecznym odstraszaczem. Ucieszyłam się w momencie, gdy dane mi było poznanie syropów w puszkach. Otrzymując przesyłkę od firmy Excellence S.A. przecierałam oczy ze zdumienia ! Tyle pyszności trafiło do mojej kuchni, kurier miał co dźwigać :) Nie przeciągając, zapraszam was na recenzje nowości - syropów w puszkach.


O firmie:
EXCELLENCE SA jest producentem syropów, napojów, wód funkcjonalnych i suplementów diety pod marką zamawiającego, jak również pod swoimi markami. Ważnym elementem naszej działalności jest też co-packing, czyli rozlew usługowy dla znanych marek napojowych oraz sieci supermarketów.
EXCELLECE SA stale rozwija, opracowuje i produkuje wyroby z grupy Health & Wellness.

Do testów otrzymałam komplet syropów, czyli aż 18 puszek w trzech smakach:

- Kubańskie Mojito
- Afrykański Granat
- Polska Malina




Poza pakowaniem syropów w puszki, produkt wyróżnia trafiony dozownik. Korek niekapek sprawia, że syrop nie wycieka, a opakowanie nie jest klejące. Na to czekałam :) 



Teraz wypada przedstawić poszczególne warianty smakowe, zacznijmy może od malinki :)



Od producenta / Skład:




Od producenta / Skład:




Od producenta / Skład:


Pojemność puszki: 700 ml
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia:


Jeśli chodzi o smaki syropów to jestem na tak ! Każdy z tych trzech wariantów ma w sobie coś co przyciąga i zachęca do kosztowania. Syropy możemy spożywać w dowolny sposób, dolewać odrobinę do herbaty, tworzyć koktajle dla dzieci i drinki dla dorosłych. Mnie osobiście urzekła malinka, męża oczywiście mojito, a granat stał się ulubieńcem dzieci. Zawartość puszki pozwala na przygotowanie aż 7 litrów napoju, także wydajność też zasługuje na plus. Sam syrop jest bardzo słodki, więc nie polecam konsumpcji bez rozcieńczenia, aczkolwiek moje dzieci często piły go prosto z puszki :) Wysoka jakość produktu, ciekawe i wyraziste smaki, plus niespotykana forma opakowania sprawia, że syropy od Excellence S.A powinny być dostępne w każdym sklepie. Znakomity zamiennik "śmieciowych" pić, które tak często spotykamy i niestety kupujemy z konieczności. Syropy w puszkach to przyszłość polskiego rynku :) Tutaj znajdziecie listę sklepów, gdzie mam nadzieję spotkacie produkty firmy Excellence S.A. Tutaj natomiast macie ich profil na Facebooku, a tam... konkurs ! Bierzcie udział bo warto. 

13 komentarzy:

  1. Jakos nie przemawiają do mnie syropy w puszkach.Wole w szklanych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie takie spasowały bo butelkę nie raz dzieci z podłogą zapoznały :) Plastikowych raczej nie wybieram.

      Usuń
  2. pozazdrościc współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)oj ciekawa jestem smaku tych syropków;)p.s bardzo fajny blog widze o wielu" różnościach";)bede wpadac ;)zapraszam do mnie tez;)
      pozdrawaim

      Usuń
  3. Długo czekałaś na paczkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardzo pyszne, ciekawe to opakowanie- puszka :)

      Usuń
  5. Fajne opakowanie na lato idealny napój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z sokiem w puszce. Z pewnością super smakują.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, uwielbiam syropy :) bardziej niż napoje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger