niedziela, 15 czerwca 2014

Jak za dawnych lat...

Gdy chodziłam do liceum, uwielbiałam pisać piórem. Wiadomo, że z tym gadżetem piśmienniczym o wtopę w postaci kleksa nietrudno, ale jakoś tak przyzwyczaiłam się do pióra... Potem zapomniałam, przerzuciłam na zwykłe długopisy, lecz firma "INTER" Sp. z o.o. przywołała miłe,szkolne wspomnienia, obdarowując mnie przyjemnym zestawem do pisania i nie tylko - do zmazywania też się coś znajdzie !



W zestawie znalazłam trzy produkty niemieckiego producenta - Schneider...










Od producenta:
Pióro wieczne i kulkowe na standardowe naboje. Obudowa posiada unikalne, wyczuwalne pod palcami modne wzory, nakładane za pomocą specjalnej matrycy. Pokryta gumą, trójkątna część chwytna i mocny metalowy klip znacząco wpływają na wysoki komfort użytkowania. Pióro wieczne zostało wyposażone w irydową stalówkę. Grubość pisania M.

Jeśli mamy pióro muszą być i naboje :) Jeden z opakowania od razu poszedł do mojego pisadełka. 



Od producenta:
Standardowe naboje do piór z wysokiej jakości atramentem. Atrament niebieski jest wywabialny. Dostępne różne kolory i opakowania.
Ilość w moim opakowaniu: 6 szt.

W razie draki przyda się zmazywacz ...





Od producenta:
Zmazywacz z korektorem. Wywabia niebieski atrament. Stożkowa końcówka pozwala na wywabianie cienkich i grubych linii jednym pociągnięciem ręki. Dokładny korektor kreśli czyste i równe linie. Niebiesko/biały. 

Moja opinia:
Z takim zestawem to ja mogę opuścić klawiaturę komputera :) W ręcznym pisaniu jest odpowiedni klimat i nawiązanie do czasów przeszłych. Pióro bardzo mi się spodobało. Pasuje kolorystycznie, a te maleńkie diamenciki wyglądają słodko. Uwielbiam takie gadżety ! Pióro pięknie pisze, nie rozmazuje się, o dziwo jeszcze żadnego kleksa nim nie zrobiłam :) Pewnie leży w dłoni, nie ślizga się. Naboje pasują jak trzeba, w opakowaniu jest ich sześć, także wystarczą do napisania sporej ilości stron :) Jeśli chodzi o zmazywacz, to wreszcie dorwałam takie cudo. Oczywiście Corry przypadł do gustu moim łobuzom, które nie mogły się nadziwić jego magicznej mocy :) Fakt faktem z łatwością wywabia niebieski atrament, nie tworzy plam. Zestawik uważam za trafiony, wszystkie produkty wysokiej jakości jak przystało na niemieckiego producenta. 

Po więcej informacji odsyłam na stronę "INTER" tutaj, oraz na ich profil facebookowy tutaj. Kto z was pisze jeszcze piórem ? 

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger