piątek, 13 czerwca 2014

W różowych piaskach tonę... :)

Kto ma ochotę zanurzyć się w nietypowym bo różowym piasku ? :) Jeśli odpowiadacie na to pytanie twierdząco, to zapraszam na wpis dotyczący kolejnego wosku, który możecie nabyć w sklepie Goodies.pl

Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Różowy kolor wosku idealnie nawiązuje do kwestii aromatycznej. Delikatność, kruchość i przyjemna słodycz, to cechy charakteryzujące powyższe maleństwo. Podczas palenia czułam się tak, jakbym stąpała po alejkach tajemniczego ogrodu i z zapartym tchem oczekiwała co też czeka na mnie za rogiem. Wosk nie wydziela drażniących aromatów, nawet teraz gdy ciepło za oknami, umila mi popołudnia przy mrożonej kawce i dobrej książce. Wyczuwam w nim mocne akordy kwiatowe, oraz nieco słabsze cytrusowe. Ciekawa kompozycja o jak zwykle intrygującej nazwie :)

Sklep internetowy Goodies.pl (klik), Facebook (klik)

4 komentarze:

  1. mmm ale zachęciłaś mnie do tego wosku i chciałabym mieć go już w domu i palić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie zawsze tak pięknie pachnie :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger