wtorek, 10 czerwca 2014

Oczyszczająca maska błotna do cery tłustej.

Z oferty EtnoBazar.pl wybrałam sobie kosmetyk Himalaya Herbals. Nigdy nie miałam żadnego produktu tego producenta postanowiłam więc rozpocząć poznawanie od maski do twarzy.







Od producenta:
Skład:
Pojemność: 75 ml
Cena: 15.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Lubię maski błotne w gotowej wersji. Nie wyobrażam sobie ich samodzielnego przygotowania, ponieważ znając swój brak umiejętności sporządziłabym jakiś "twór" nie do użycia ;) Ta maseczka uwalnia nas od konieczności brudzenia wszystkiego wokół, ze smukłej i miękkiej tubki z łatwością wydostaniemy odpowiednią ilość błotnistej mazi. Kolor jak widać w tonacji jasnego brązu, wiem że barwa nie prezentuje się efektownie, lecz ważne jest działanie. 


Maska jak na błotną pachnie nie najgorzej, uznałabym jej walory zapachowe jako przyjemne i niedrażniące. By nałożyć kosmetyk na skórę, musimy użyć trochę wody do rozrzedzenia. Także niezbędny będzie pojemniczek i odrobina wolnego czasu dla siebie. Maska szybko rozprowadza się na twarzy i szyi, zasycha równie błyskawicznie. Te 10 - 15 minut w jej towarzystwie zawsze mija mi "jak z bicza strzelił" :) Miłe uczucie chłodu które kosmetyk nam funduje, urozmaica stosowanie (na lato jak znalazł :)). Ze zmyciem nie ma większych komplikacji, ucieszyłam się strasznie gdy przez ten czas oczekiwania na koniec zabiegu, moja twarz i szyja nie były jedną wielką, zaschniętą do granic wytrzymałości skorupą. 
Maska oczyszcza skórę tak jak chciałam, radzi sobie z usunięciem zaskórników. Nie wysusza, nie podrażnia, co lubią czynić błotne specyfiki. Dzięki niej moja buzia i szyja nabierają elastyczności, gładkości oraz delikatności. Przyjemny produkt za rozsądną cenę. 

Strona internetowa EtnoBazar.pl tutaj oraz ich profil na Facebooku tutaj. 

8 komentarzy:

  1. Nie lubie masek do zmywania.Wole nałożyć ,odczekać i resztę wklepać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w większości te do wklepania kompletnie zapychają, także wolę zmyć i czuć się pewnie :) Najgorzej nie lubię tych do samodzielnego kręcenia :/

      Usuń
  2. Ale ma intensywny kolor, takiej maski nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z tą maską , ale wydaje się ciekawa ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy bardzo za pozytywną recenzję naszej maski :) Staramy się, żeby nasze produkty spełniały oczekiwania i były dobrą alternatywą dla znanych marek. Mamy nadzieję, że wypróbujesz również inne nasze kosmetyki i suplementy diety dostępne w sprzedaży.
    Przy okazji zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest tablet: http://bit.ly/usmiechhimalaya

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger