sobota, 28 czerwca 2014

Próbki tabletek i proszku do zmywarki.

Mycie garów to żadna przyjemność. Włożenie wszystkiego do zmywarki i czekanie na błyszczące naczynia brzmi znacznie lepiej. Aczkolwiek urządzenie też musimy wspomóc odpowiednimi preparatami. Od Sklepu Anty - alergiczny.pl otrzymałam dwie próbki tego typu produktów. Wystarczyły mi na dwa zmywania, a narobiły chęci na kolejne użycie że hej :)






Od producenta / Skład:

Pojemność pełnowymiarowego produktu: 25 szt.
Cena za pełnowymiarowy produkt: 29 zł do kupienia tutaj




Od producenta / Skład:

Pojemność pełnowymiarowego produktu: 1 kg
Cena za pełnowymiarowy produkt: 27 zł do kupienia tutaj

Moja opinia:
Obydwa produkty nie zawierają substancji zapachowych ani barwników. Idealne dla osób wrażliwych na kontakt z alergenami. Pod względem jakościowym jestem zarówno proszkiem jak i tabletkami zachwycona. Tabletki pakowane pojedynczo, można łatwo przechować bez strachu o zwilgnięcie, czy rozkruszenie ich powierzchni. Proszek nie wydziela zapachu, także w kontakcie z naczyniami nie zostaniemy zaskoczone jakimiś naleciałościami innych aromatów. Aczkolwiek z brudnym wsadem zmywarki radzi sobie jak trzeba. Tabletki i proszek do zmywarek, to duet w sam raz. Nie rysują naczyń, nadają im blasku i faktycznie czyszczą ! Coś mi się wydaje, że niedługo wpadnie mi do koszyczka pełna wersja obydwóch produktów. Cenowo w sklepie anty-alergiczny.pl wypadają według mnie bardzo korzystnie. 

Strona internetowa sklepu tutaj, ich profil na Facebooku tutaj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger