środa, 18 czerwca 2014

Zdrowy posiłek dzięki Hello Day !

Ostatnio testowałam owsianki i płatki od Hello Day! w czterech wariantach . Nawet nie sądziłam, że takie produkty mogą być tak pyszne. Z owsianką zawsze miałam złe skojarzenia, tym razem testy wypadły pomyślnie :)





Jest źródłem witaminy C, E i selenu. Selen pomaga zachować zdrowe włosy i paznokcie. Witamina C pomaga w produkcji kolagenu, zapewniając prawidłowe funkcjonowanie skóry, a witamina E pomaga w ochronie komórek przed starzeniem. Pełne ziarno. Naturalne źródło błonnika.

OWSIANKA


PŁATKI



Jest bogatym źródłem błonnika. Zawiera delikatny, rozpuszczalny błonnik pszenny oraz błonnik żytni, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit. Pełne ziarno. Naturalne, bogate źródło błonnika.

OWSIANKA


PŁATKI



Jest źródłem magnezu i witaminy B6, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych. Pełne ziarno. Naturalne źródło błonnika.

OWSIANKA 


PŁATKI



Jest źródłem witaminy C i żelaza. Witamina C zwiększa przyswajanie żelaza, które pomaga w prawidłowym transporcie tlenu w organizmie i w uwalnianiu energii z pożywienia. Pełne ziarno. Naturalne źródło błonnika.

OWSIANKA 


PŁATKI


Moja opinia:

   

Zarówno płatki jak i owsianki mieszczą się w niewielkich opakowaniach - u mnie na raz. Wygoda spożycia, mniej zajmowanego miejsca i koniec z resztkami wysychającymi w torebkach. Każdy z tych czterech wariantów smakowych zapewnia organizmowi odpowiednie składniki. Owsianki i płatki sycą na dłuższy czas, nie wymagają dosładzania, wielkie kawałeczki przeróżnych owoców zachęcają do spożycia. Nawet moje szkraby bez grymaszenia zajadały płatki i owsianki. Czy to na sucho czy w wersji zalanej wodą lub mlekiem. Produkty po przyrządzeniu nie tworzą w miseczce nieaptecznej papki, która jest zmorą z dzieciństwa wielu z nas :) Kto ma mało czasu na przygotowanie odpowiedniego śniadanka dla siebie i bliskich, ten z pewnością doceni produkty Hello Day. Mnie chyba najbardziej przypadła do gustu wersja energetyczna z bananem i guaraną, oraz ta z maliną i kiwi. Dzieci zajadały się rodzajem FIT, a mąż przygarnął głównie FOCUS. Jak więc widzicie każde z nas znalazło swego ulubieńca :) Hello Day to gwarancja, że otrzymujemy produkt najwyższej jakości. 

Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej Hello Day! (klik), oraz ich profilu na Facebooku (klik).

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger