piątek, 13 czerwca 2014

Próbeczki zapachów od Carlo Bossi Parfumes.

Wstępem do przyszłej recenzji pełnowymiarowego produktu, niech będą dwie próbeczki otrzymane od Carlo Bossi Parfumes. Dzięki nim zapoznałam się z szerszą ofertą firmowego asortymentu i nabrałam potężnej ochoty na wielkie zakupy w ich sklepie :) Nie przedłużając zaczynajmy !


O firmie:
Historia naszej firmy sięga lat osiemdziesiątych. W latach 1983-1995 produkowaliśmy wyroby chemii gospodarczej i kosmetyki. Od  1996r. rozpoczęliśmy produkcję wyrobów perfumeryjnych. Do ich produkcji wykorzystujemy komponenty i surowce renomowanych firm europejskich. Opracowana przez nas nowoczesna linia produkcyjna, pozwala uzyskać produkty wysokiej jakości, przyjazne i bezpieczne dla zdrowia. Firma posiada własną pracownię graficzną, drukarnię ofsetową, urządzenia do nadruku na opakowaniach szklanych. Duże doświadczenie, wysoka jakość produkcji, pozwalają na świadczenie usług w zakresie projektowania i produkcji wyrobów perfumeryjnych. Realizujemy zamówienia, uwzględniając indywidualne zapotrzebowanie naszych klientów. Mamy nadzieję, że nasza naczelna dewiza "Spełniamy Twoje marzenia" będzie gwarancją zadowolenia i uznania naszych szanownych klientów.




Od producenta:
GHIA Elegancki zapach dla amatorów wyrafinowanej świeżości.
Rodzina zapachów: ziołowo-leśny
Nuta głowy:zielony liść,fiołek,cytrusy,ananas,brzoskwinia,śliwka.
Nuta serca: jaśmin, tuberoza, woda morska, róża, konwalia, aksamitka, ylang-ylang, frezja
Nuta końcowa: piżmo, labdanum, paczuli, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe.
Pojemność: 9,5 ml (spray), 9/10 ml, 20 ml, 100 ml
Ceny odpowiednio: 6.49 zł, 5.50 zł, 12 zł oraz 44.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Mąż został oczarowany tą kompozycją aromatyczną, a i ja również już po pierwszym powąchaniu byłam wodą perfumowaną GIA po prostu zachwycona. Świeży, elegancki i oryginalny zapach, który pozbawiony alkoholowych naleciałości, znakomicie pasuje zarówno do młodego mężczyzny, jak i doroślejszych panów  :) Mąż orzekł, że chce na imieniny pełnowymiarowy produkt i cóż... muszę jego życzenie spełnić. Zapach jest wyczuwalny przez długi czas, stopniowo staje się lżejszy, ale nie zmienia bardzo swej postaci. Jesteśmy jak najbardziej na tak :) 



Od producenta:
Rodzina zapachów: kwiatowo – owocowo-zielono - piżmowy
Nuta głowy: bergamotka , zielone jabłko , gruszka
Nuta serca: róża , frezja , konwalia
Nuta bazy: piżmo , drzewo sandałowe , mech
Pojemność: 100 ml
Cena: 54.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
I znalazłam coś dla siebie :) Kocham kwiatowo - owocowe aromaty, polubiłam więc i "Spring Kiss". Lekki, delikatny, ale trwały zapach idealny na cieplejsze dni. Szukałam od dawna perfum, które mogłabym stosować przez całe lato bez obaw o nosy przechodniów. Znalazłam ? Najwidoczniej. Te wszystkie nuty są wyraziste i faktycznie wyczuwalne. Dawno nie spotkałam wód perfumowanych o tak wysokiej jakości. Dla młodych i odrobinę starszych dziewczyn - zapach akuratny ! 

Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy Carlo Bossi Parfumes tutaj. Zaznaczam, że jest to tylko przedsmak głównej recenzji, którą zamieszczę już niebawem :) 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger