poniedziałek, 2 czerwca 2014

Musztardy Konik - warte spróbowania.

Bardzo lubię musztardę i zajadam ją praktycznie każdego dnia. Moje dzieci też lubią taki dodatek do kanapek, ale w wersji łagodnej. Dzięki P.P.H. "ANKORP" Sp. z o.o. firmie produkującej Musztardy Konik, mogłam bliżej poznać zarówno smak musztardy ostrej jak i tej delikatniejszej.


O firmie:
Musztardy Konik to kontynuacja tradycji Galicyjskiej fabryki Octu i Musztardy „Gablenz i Syn”, mieszczącej się na krakowskim Zwierzyńcu, której geneza sięga 1880 roku. Jako jedyni z producentów musztard przygotowujemy nasze produkty na bazie tradycyjnych przepisów z XX w. wykorzystując tylko najlepsze, specjalnie wyselekcjonowane składniki m.in. ziarna gorczycy pochodzące wyłącznie z Polski. W produkcji zrezygnowaliśmy z zagęstników, konserwantów, sztucznych barwników, aromatów i innych dodatków, które są powszechnie stosowane przez większość producentów. W naszej fabryce produkcja musztardy odbywa się na zimno, dzięki temu naturalny miód i inne składniki zachowują swoje właściwości, co zapewnia jej wysoką jakość i niepowtarzalny smak.

A oto moja testowa paczuszka...




Jak widzicie musztardy występują w różnych opakowaniach. Otrzymałam krem z gorczycy z miodem właśnie w trzech wersjach pojemnościowych: szklany słoiczek (200 g), dwie butelki mniejsze(300 g) i jedna większa (500 g). Pozostałe dwa rodzaje produktu w słoiczku. Zacznijmy może łagodnie... :)

KREM Z GORCZYCY Z MIODEM



Od producenta:
Legendarna, krakowska, łagodna musztarda z dodatkiem najlepszego polskiego miodu nektarowego, oparta o tradycyjną recepturę wytwarzania z początku XX wieku. 
Skład:

Teraz coś pośredniego... :) 

MUSZTARDA STAROFRANCUSKA 



Od producenta:
Tradycyjna gruboziarnista musztarda z ziaren gorczycy czarnej i żółtej, z dodatkiem naturalnego miodu nektarowego, której smak nie ma sobie równych. 
Skład:

I prawdziwa petarda :) 

MUSZTARDA JAŁOWCOWA OSTRA



Od producenta:
Bardzo ostra musztarda z czarnej i białej gorczycy z dodatkiem ziaren jałowca, która zaspokoi gusta nawet największych koneserów ostrych musztard. 
Skład:


Moja opinia:
Mieszkam dosyć blisko Krakowa, a nie wiedziałam że mają tam tak pyszne musztardy :) Krem z gorczycy z miodem jadłam już wcześniej, tyle że jakoś potem nie mogłam trafić na niego w swej miejscowości. Póki co musztard wystarczy mi na jakiś czas więc martwić się nie muszę. Pierwszy produkt, który wam zaprezentowałam wyróżnia delikatny smak, dzięki dodatkowi w postaci miodu całość prezentuje się bardzo ciekawie, bo i dar pszczół raczej nieczęsto spotykamy właśnie w musztardach. Drugi wariant zaskoczył mnie wyrazistym smakiem i kuleczkami gorczycy w całości :) Myślę, że taka musztarda nie będzie pełnić tylko funkcji dopełnienia wrażeń dla podniebienia, ponieważ stanie się i oryginalną dekoracją przygotowanych pyszności. Trzeci rodzaj, czyli musztarda jałowcowa, skierowana jest w mym odczuciu w stronę wielbicieli mocniejszych smaków. Jak już wspomniałam... prawdziwa petarda :) Idealnie pasuje do grillowanych mięs, kiełbasek, a faceci z pewnością opróżnią słoiczek bez najmniejszego problemu. Musztardy Konik przypadły do gustu całej mej rodzinie, a i was zachęcam do ich wypróbowania. Ja mam ostatnio jakąś manię na tego typu produkt i spożywam go prawie codziennie. 

Strona internetowa firmy tutaj i profil Musztard Konik na Facebooku tutaj. 

2 komentarze:

  1. Lubię musztardę. Był czas kiedy musztardę z cebulą wcinałam codziennie. Tak hardkorowo. O firmie Konik nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam Firmy.Widzę ciekawa w smaku musztardę-jałowcowa.Muszę poznać ich produkty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger