sobota, 21 czerwca 2014

Piaskowy lakier do paznokci.

Dawno już nie pokazywałam wam lakierów do paznokci. Musicie więc koniecznie poznać mojego ostatniego ulubieńca od AllePaznokcie.pl Lakier który mam, w rzeczywistości jest obłędnie granatowy. Niestety mój aparat nie potrafi oddać jego piękna. Uwierzycie mi na słowo ? :)








Od producenta:
Nowy trend w stylizacji paznokci ! Lakiery piaskowe to matowe lakiery, które dzięki małym drobinkom dają po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury. Idealnie kryje płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitującą cukrową posypkę. Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor. Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem. Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw. Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejną warstwę.
Pojemność: 10 ml
Cena: 9.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:  


Polubiłam go już przy pierwszym użyciu. Wiem że są zwolennicy, ale i przeciwnicy piaskowych lakierów. Ja należę do pierwszej grupy, ponieważ podoba mi się faktura jaką emalia po sobie pozostawia. Ten dodatkowo czaruje przepięknym, wyrazistym kolorkiem, który wraz z upływem czasu nie traci intensywności. Na moich pazurkach piaskowe cudo wytrzymało spokojnie trzy dni. Jak dla mnie to spore osiągnięcie... żaden lakier nie ma ze mną łatwo :) Pędzelek sprawnie i szybko rozprowadza odpowiednią ilość lakieru, niewprawiona ręka ze wszystkim sobie poradzi. Jeśli chodzi o wysychanie... miłe zaskoczenie. Ani się nie obejrzycie, a pazurki będą już gotowe. Nawet dwie warstwy nie są tutaj żadnym problemem. Krycie znakomite, brak jakichkolwiek nieestetycznych prześwitów (przy dwóch warstwach). Jestem bardzo ciekawa pozostałych kolorków z oferty sklepu. 

Strona internetowa AllePaznokcie.pl tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Lubicie piaskowe lakiery do paznokci ?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger