sobota, 14 czerwca 2014

Piękne okazy od Roslinowo.pl

Ostatnio mam fazę na odpowiednie rozparcelowanie mojego ogrodu. Przez sporą gwardię ślimaków, która wytrzebiła mi masę roślinek, zaczynam praktycznie od zera. Zostało mi troszkę kwiatów i oczywiście krzewów ( tego się nie imają ), jednakże jak dla mnie ilość gatunków nie jest dostateczna. Przeglądając ofertę sklepu Roslinowo.pl natrafiłam na potężną ilość przepięknych, ciekawych i unikalnych okazów bylin, krzewów, drzew oraz ziół.


Skusiłam się na pięć egzemplarzy, otrzymałam jeden gratis. To się nazywa porządne podejście do klienta :) Roślinki zapakowano z wielką precyzją. Doniczki ofoliowane, żywe okazy nawodnione jak trzeba. Pudełko w którym przyjechali moi podopieczni również zabezpieczone przed uszkodzeniem i drastycznym działaniem kuriera. 




Doniczki z roślinkami są podpisane, także nawet osoba niezorientowana w ogrodniczym świecie nie popełni gafy i od razu pozna swój nowy nabytek :) 


Wybrałam sobie następujące cudeńka...

MIĘTA POMARAŃCZOWA - mogę wam tylko zdradzić, że pachnie obłędnie ! 


TAWUŁKA ARENDSA 'CATTLEYA' - pozazdrościłam sąsiadce, mam teraz swój okaz :) 


JEŻÓWKA PURPUROWA (ECHINACEA PURPUREA)


PRZETACZNIK ROZŁOGOWY 'SUNSHINE' (VERONICA REPENS)



BODZISZEK ARMEŃSKI - piękny kolor kwiatów



MELISA LEKARSKA - mój gratis od sklepu :) 


Wiele gatunków dostępnych w sklepie Roślinowo.pl należy do roślin rzadko spotykanych. Przykładowo w mojej miejscowości mogę sobie szukać bodziszka lub tawułki do grudnia - i tak ich nie znajdę. Część roślin dostępnych w tym sklepie możecie sadzić praktycznie przez cały sezon, dzięki odpowiedniej produkcji w pojemniczkach. Mają wielką szansę na stuprocentowe przyjęcie. 
Cenowo firma mile mnie zaskoczyła. Kwoty za poszczególne egzemplarze są naprawdę niskie i konkurencyjne. Roślinowo.pl na swej stronie pisze o najprzyjemniejszej obsłudze na świecie - jest to czysta prawda i przez cały proces zamawiania, późniejszego kontaktu, mogłam tego doświadczyć. Profesjonaliści w każdym calu ! Jestem przekonana, że to zamówienie które dziś wam prezentuje nie będzie moim ostatnim. Zamierzam pokazać wam jeszcze jak powyższe roślinki prezentują się na swych miejscach - w ziemi :) Nie zabraknie i garści informacji na ich temat. Zaglądajcie więc w poszukiwaniu nowego wpisu. 

Strona internetowa sklepu Roślinowo.pl tutaj, ich profil na Facebooku tutaj

3 komentarze:

  1. Ja kwiatków nie uprawiam, ale za to ślimaki mi sałatę zjadły z pierwszego wysiewu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger