poniedziałek, 23 czerwca 2014

Świetne serum za przystępną cenę.

Od czasu do czasu moja twarz, szyja i dekolt potrzebują mocnego "uderzenia" w postaci nawilżenia. Wtedy sprawdza się takie oto serum od Dermedic.







Od producenta:

Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 35 zł
Moja opinia:
Serum mieści się w estetycznej, szklanej buteleczce z zakraplaczem. To właśnie dzięki takiemu ułatwieniu, aplikacja kosmetyku jest banalnie prosta i precyzyjna. Po raz pierwszy spotkałam powyższe rozwiązanie, ale nie miałam większych problemów z obeznaniem się z całą kwestią techniczną :) Serum pachnie ogórkiem, bardzo świeżo i przyjemnie. Lubię takie aromaty w kosmetykach do pielęgnacji twarzy, z pewnością zapach nie ma szans mi się znudzić, jest delikatny, ale długo wyczuwalny. Kto miał już coś z serii nawilżającej od Dermedic, ten będzie wiedział w czym rzecz. 

Serum jest lekko płynne, także podczas rozprowadzania kosmetyku na twarzy czy szyi, trzeba się spieszyć by nie uciekło w dalsze rejony ciała :) Z nakładaniem na dekolt problem już mnie nie dotyczył. Serum wchłania się szybko, tyle że wszystko zależy od poziomu wysuszenia skóry. Im skóra potrzebuje większego nawilżenia, tym wchłanianie jest znacznie szybsze. Serum stosowałam w razie potrzeby, codziennie nie miałam musu. Dlatego też uważam, że buteleczka o pojemności 30 ml wystarcza na długo, aktualnie mam jeszcze troszkę resztek na dnie, chociaż stosuje produkt ... no sporo :) Serum pozostawia na skórze ochronny film, który nie jest tłusty, lepki i nieprzyjemny. Radością staje się moment, gdy po nałożeniu czujemy niewyobrażalną ulgę i odpowiednie nawilżenie skóry. Na takie momenty czekam cały dzień, serum zazwyczaj nakładam na noc, więc mam obiekt zachęcający do dbania o siebie :) Oczywiście musiałam sprawdzić produkt podczas dnia, a że nadaje się pod makijaż, byłam "happy". Serum nie kosztuje wiele, wspaniale nawilża, wygładza i przy dłuższym stosowaniu nawadnia skórę. Nie podrażnia nawet delikatnych okolic oczu, nie zapycha. Z czystym sumieniem mogę go wam polecić, słyszałam na jego temat masę pozytywnych opinii ! 

Strona Dermedic tutaj, profil na Facebooku tutaj. Miałyście przyjemność używać nawadniającego serum tej firmy ? 

5 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco. Super, że u Ciebie się sprawdził. Sama chętnie też bym sięgnęła po takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , że się sprawdził ;) . Z pewnością skuszę się na to serum ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. CZytałam opinie o tym serum i większosc jest zadowolona.Chyba sie skusze na ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto dziewczyny, serum jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego serum. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger