środa, 11 czerwca 2014

Wzmacniające serum do pielęgnacji paznokci i skórek.

Moją częstą zmorą są zniszczone paznokcie. Przerabiałam już większość specyfików mających mi pomóc, ale wiecie że od obietnic producenta do faktycznych, pozytywnych skutków daleka droga. Postanowiłam dać jednak szansę pewnemu serum od Biogena Pharma i muszę przyznać, że spisuje się znakomicie. Produkt jeszcze używam by wzmocnić efekty i aby moje pazurki wreszcie były idealne na dłuższy czas.


O marce:
Biogena Pharma to dermokosmetyki, które stanowią wysokiej jakości, innowacyjne preparaty o niezawodnej skuteczności i precyzyjnym działaniu ukierunkowanym na konkretny problem. Wysoce wyspecjalizowane produkty wyróżniają unikalne, bogate receptury gwarantujące skuteczne działanie, satysfakcjonujące efekty i długotrwałe rezultaty. Przy opracowywaniu każdej z receptur, wykorzystywane są nowoczesne technologie oraz współczesna wiedza z zakresu kosmetologii i medycyny. Skuteczność każdego z dermokosmetyków oparta jest na precyzyjnym dobieraniu składników aktywnych, które w odpowiednich stężeniach gwarantują efektywne działanie preparatu. Analizy przeprowadzane we własnych laboratoriach badawczo-rozwojowych, jak również testy wykonywane w niezależnych instytutach naukowych stanowią doskonałe potwierdzenie skuteczności każdego z produktu. 

Marka Biogena Pharma wyznacza nowe standardy pielęgnacji.





Od producenta:
Skład:
Pojemność: 7 ml
Cena: ok. 20 zł 
Moja opinia:
Serum dzięki odpowiedniej formie opakowania i aplikatora, jest banalnie proste oraz bezproblemowe do nakładania. Pędzelek sprawnie i szybko rozprowadza pożądaną ilość produktu, chociaż przez swą bezbarwność może być i stosowany z większą hojnością :) Zapach bardzo, bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ moje dotychczasowe doświadczenia z produktami do wzmacniania paznokci, oscylowały w granicach konieczności zatykania nosa. Tutaj mamy natomiast świeży i przyjemny aromat brzoskwiniowy, który jest wyczuwalny przez długi czas. Można zadbać o odpowiednie walory zapachowe kosmetyku ? Można :) Ja nakładam serum zgodnie z zaleceniami producenta, czyli na płytki i skórki, po czym wcieram wszystko i nie czekam na wchłonięcie. Jestem bardzo niecierpliwa :)
Serum używam już ponad tydzień i ciągle utrzymuję podstawowy rytm kuracji - stosowanie dwa razy dziennie. Już po tym okresie zauważyłam zmiany jakie doświadczyły moje pazurki. Przestały się tak paskudnie łamać, rozdwajać, płytka została uwolniona z bruzd, skórki przyjemnie nawilżone, bez żadnych zadziorków. Dla tak pozytywnych efektów warto być systematycznym w użytkowaniu tego serum. 

Strona Biogena Pharma tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. W jaki sposób wy wzmacniacie swe paznokcie ? Macie jakieś domowe sposoby ?

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger