sobota, 28 czerwca 2014

Jak za czasów młodości ;)

Nie byłam wybrednym dzieckiem jeśli chodzi o posiłki. Jadłam prawie wszystko bez kręcenia nosem i wydziwiania. Teraz dzieci stały się bardziej kapryśne... Jednak kiedy podsunęłam im kanapkę z pysznością maminego dzieciństwa zajadały że hej :) Za możliwość otrzymania produktów, które w moim przypadku odeszły troszkę w zapomnienie, wielkie ukłony należą się firmie STEK-ROL


O firmie:
STEK-ROL jest obecny na rynku od 1996 roku. Jego główny obszar działania to dystrybucja przetworów mięsnych i rybnych na terenie całego kraju – jest cenionym partnerem wiodących producentów konserw, takich jak: Grupa SOKOŁÓW czy Grupa ANIMEX.
Znakomita renoma wśród producentów, pozwala firmie STEK-ROL budować bogatą, atrakcyjną ofertę dla swoich odbiorców.
Mocną stroną firmy jest stabilny, doświadczony zespół handlowców, ceniony przez klientów za profesjonalizm, elastyczność i empatię, Własne centrum logistyczne – nowoczesne magazyny i specjalistyczny transport – gwarantuje sprawną obsługę zamówień z całej Polski.
Polski kapitał właścicielski zapewnia firmie pełną niezależność i stymuluje dynamiczny rozwój w kierunku produkcji i handlu detalicznego.








Pojemność: 210 g
Moja opinia:

  

Obydwa produkty jak widać na logo, należą do marki EvraMeat. Słoiczki o dość sporej pojemności przykuwają wzrok i zachęcają do sięgnięcia po coś swojskiego :) Mieszkam na wsi, wychowałam się na wsi, więc smak smalczyku nie jest mi obcy. Jednakże w ciągu kilku lat zapomniałam co lubiłam zajadać w dzieciństwie. Jako mała dziewczynka uwielbiałam kanapeczki ze smalcem. Tutaj dodatkowo możemy zakosztować takiego rarytasu w towarzystwie czosnku lub cebulki. Mówię wam, wspomnienia z lat szczenięcych powróciły ! Produkty Stek-Rol zachwycają jakością i troską o podniebienie klienta. 
Nie bez znaczenia jest również przemiła załoga firmy, z pewnością odpowiedzą na nurtujące was pytania :) 

Strona STEK-ROL (klik), profil na Facebooku (klik). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger