wtorek, 20 sierpnia 2013

Owsiankowe mydło handmade.

Jestem pełna podziwu dla osób, które własnoręcznie wytwarzają mydła. Sama nie potrafiłabym czegoś takiego stworzyć. W dodatku biorąc taką małą kosteczkę do ręki i traktując nią ciało, mam pewność, że składniki które zostały wykorzystane do stworzenia mydła są naturalne, a barwniki, substancje zapachowe pochodzenia roślinnego. Pani Ula twórca takich małych dzieł wyjaśniła mi, że jej produkcja mydeł jest czysto hobbystyczna, dla mnie to ogromna zaleta ! Dzięki temu wiem, że producent podchodzi z wielką uwagą, dokładnością i starannością do wytworzenia każdego egzemplarza. Dziś pokażę Wam jedno z czterech mydeł jakie otrzymałam od pani Uli, właścicielki Mydlarni Wegańskiej Veggie Bubbles

Owsianka z Mlekiem Kokosowym i Wegańskim Miodem z Mniszka Lekarskiego




Skład:

Waga: 30g.
Moja opinia:
Mała kosteczka została elegancko i z pomysłem zapakowana przez panią Ulę. Dzięki temu taki produkt z powodzeniem może być uznany za podarek :) Ciekawostką jest fakt, że wykonawczyni mydła do jego produkcji użyła ręcznie wyrabianego miodu z mniszka. Czyli jak same widzicie mamy do czynienia z całkowicie naturalnym produktem. Ogólnie pozyskiwanie składników do produkcji, odbywa się bez szkody dla środowiska i zwierząt, o czym już na wstępie zostałam poinformowana. Mydło pachnie owsianką i mlekiem, przy czym zapach nie jest drażniący. Zawartość mielonych płatków owsianych sprawia, że ciało poddawane jest delikatnemu peelingowi, a co za tym idzie, po myciu mamy uczucie gładkiej i miłej w dotyku skóry. Mydło nie wysusza i nie podrażnia. Pieni się w niewielkim stopniu, ale nie uznaje tego za wadę. Jeśli chcecie poznać bliżej to i inne mydła pani Uli, zachęcam do zaglądania na profil mydlarni wegańskiej Veggie Bubbles. Tam sprawdzicie ceny poszczególnych egzemplarzy i zapytacie o ich dostępność (KLIK)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger