piątek, 2 sierpnia 2013

Nowa przesyłka

Oto moje dwa kosmetyczne cuda, otrzymane dzięki uprzejmości Paula's Choise.

Paulas Choice

Brak dobrej znajomości angielskiego w tym przypadku mocno uszczuplił moją dokładną wiedzę o kosmetykach. Jednak przemiła pani Ania, pomogła mi we wszystkim i podesłała wymagane informacje.
Tak więc do testów otrzymałam Skin Balancking Ultra- Sheer Daily Defense- krem oraz Skin Perfecting 2% BHA Liquid (eksfoliant z kwasem BHA) 

Misja firmy Paula's Choise :
W Paula's Choice, naszą misją jest doradzanie w kwestiach związanych z pielęgnacją skóry - nieważne czy używasz kosmetyków Paula's Choice, czy kosmetyków innych firm!

Dzięki publikowanym przez nas badaniom i analizom składu kosmetyków, a także naszym produktom, kobiety na całym świecie zwracają się do nas aby uzyskać obiektywne i poparte badaniami informacje, które pomogą im dobrać najodpowiedniejsze dla nich produkty kosmetyczne.

Przez ponad 25 lat, Paula Begoun, ekspert w w dziedzinie piękna, przeanalizowała i oceniła tysiące kosmetyków kolorowych oraz pielęgnacyjnych. Jej celem jest pomoc klientom w ustaleniu czy dany kosmetyk naprawdę przynosi efekty zgodne z opisem. Jej nieustanne poszukiwanie przystępnych cenowo produktów wysokiej jakości, zaowocowało stworzeniem w 1995 roku własnej marki kosmetyków - Paula’s Choice. Każdy produkt jest tworzony oraz testowany przez najlepszych ekspertów, a efekty są poparte badaniami naukowymi.

Kosmetyki Paula's Choice są tworzone z najwyższej jakości składników, bez sztucznych barwników, substancji zapachowych i składników irytujących.

Pani Ania najpierw wypytała mnie o problemy mojej skóry, czy jestem uczulona na dany składnik. Służy także poradą i wyjaśnieniami. Taką troską firma zaskarbia sobie klientów i dzięki temu już czuje do nich sympatię :) Póki co wszystkie oznaczenia są przedstawione w języku angielskim, ale zmiana nastąpi za kilka miesięcy. Na razie zabieram się za testy dwóch powyższych kosmetyków, a Was zapraszam na strony Paula's Choise : (klik), (klik) i FB (klik)

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger