środa, 28 sierpnia 2013

Kremowe mleczko.

Dziś chciałam Wam przedstawić ostatni kosmetyk z paczki lipcowej od Eveline Cosmetics. Paczka ta obfitowała w dwa mazidła do ciała, więc ciężko mi było je wykorzystać. W związku z tym do testów zachęciłam mamuśkę :) Ona lubi takie mleczka i z chęcią przystała na moją propozycję. Czas na pokoleniową recenzję :)
Logo serwisu


Od producenta:
Skład:
Pojemność: 350 ml (dostępne także jako opakowanie 500 ml) 
Cena: ok. 13 zł
Moja opinia/ Opinia mamy :
Na pochwałę zasługuje duża pojemność mleczka i butelka z pompką. Informacje na opakowaniu czytelne i wystarczające dla mnie i mamy w zupełności. Pompka o dziwo ani razu nie sprawiła mamie psikusa, działała i działa do tej pory sprawnie :)
Zapach ciężko mi przyrównać do innego kosmetyku. Jest po prostu charakterystyczny dla balsamów, kremów tej firmy. Jeśli miałyście jakieś produkty Eveline, ( a jestem tego najzupełniej pewna), to z pewnością nie zostaniecie zaskoczone. Mama polubiła go za lekkość, delikatność i długotrwałość. Konsystencja bez zarzutu, śmiem uważać, że chyba zaliczymy ją do najbardziej udanych z mazideł sierpnia. Gęsta, troszkę na podobieństwo śmietanki. Znakomicie rozprowadza się na skórze. 
Z wchłanianiem jest niestety problem. Trzeba sporo poczekać, by nie pobrudzić sobie ubrań .W dodatku wyczuć można tłusty film, który w moim przypadku przekreśliłby całkowicie delikwenta. Lecz moja mamuśka nie byłaby sobą, gdyby nie dała rady wykorzystać kosmetyku w sobie tylko wiadomy sposób :) Po prostu używa go po wieczornej kąpieli, kiedy to ma więcej czasu na smarowanie się kosmetykami i gdy wnuki wreszcie zasną . Mleczko stosuje także na stopy, ale nie zaleca późniejszego śmigania po podłodze:)Mama zaobserwowała, że kosmetyk znakomicie nawilża nawet problematyczne, dotknięte szorstkością łokcie i kolana. Na całe ciało działa jak opatrunek, bez konieczności używania jakichkolwiek dodatkowych smarowideł. Mleczko łagodzi podrażnienia po słoneczne i po depilacyjne. Będzie idealną propozycją dla osób o bardzo suchej skórze. Wprawdzie nie działa przez 24h. jak obiecuje producent, lecz do tej pory nie spotkałam się z kosmetykiem który podołałby temu zadaniu. 

Zajrzycie na stronę firmy Eveline (tutaj) i na Facebook (tutaj).
Znacie to mleczko ? Lubicie kosmetyki tej firmy ?  

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger