wtorek, 20 sierpnia 2013

Emulinka- emulsja olejowa do kąpieli.

Przedstawiam Wam nowość z oferty rodzinnej, polskiej marki Skarb Matki. Emulinkę otrzymałam na spotkaniu blogerek. Zobaczcie czy sprawdziła się u moich dzieciaczków.


Od producenta:
Sposób użycia:
Skład: 
Pojemność: 250 ml
Cena: 22,99 zł do kupienia w sklepie internetowym Skarbu Matki
Moja opinia:
Butelka w której znajduje się emulsja, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Na pierwszy rzut oka wygląda jak opakowanie zwykłego żelu lub balsamu. Jednak po dokładnej obserwacji, we wnętrzu pudełeczka gdzie schowano butelkę, znalazłam miarkę z podziałką. Duże ułatwienie jeśli chcemy precyzyjnie odmierzyć ilość oleistego płynu. Ja jednak po pewnym czasie zrezygnowałam z takiego udogodnienia i ,,na oko,, wlewałam emulsję do wody :) Zaprawdę powiadam Wam nikt na tym nie ucierpiał :) Emulinka jest bezbarwna, jednak gdy wlejemy ją do wody, zmienia jej barwę na mleczną. 


Miano pierwszego testera uzyskał syn. Ma on bardzo wymagającą skórę i niestety w jego przypadku emulinka nie zdała egzaminu. Oczywiście nawilżyła, natłuściła przez chwilę by potem znów było jak zawsze:( Natomiast skóra córki reagowała na nią pozytywnie. U Elwiry zaobserwowałam maksymalne nawilżenie ,złagodzenie jakichkolwiek po-słonecznych podrażnień i ukojenie swędzącej skóry (np. po ugryzieniach paskudnych komarów) Emulinka jest polecana do kąpieli niemowląt już od pierwszego dnia życia. Nie wymaga spłukiwania i natłuszczania skóry dodatkowo balsamami. Polecana jest przy atopowym zapaleniu skóry, ale nie jestem pewna czy z tak poważnym problemem emulsja sobie poradzi. 
Mogą ją stosować także dorośli, lecz w moim przypadku ograniczyłam się tylko do ,,dzieciowego,, testowania. Emulinka nie kosztuje wiele, a radzi sobie całkiem dobrze w przypadku mniej problematycznej skóry. 
Zapraszam na stronę Skarbu Matki (tutaj) i na FB (tutaj) 

Znacie Emulinkę ? :) 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To nowość firmy a więc może dlatego wiele osób o niej nie słyszało :)

      Usuń
  2. Emulinkę znamy i używamy. Na nasze potrzeby skórne sprawdza się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak zgadzam się z tobą przy mniej wymagającej skórze daje radę ale przy azs niestety odpada

    OdpowiedzUsuń
  4. można ja kupić za 14.50 ! Poszukajcie na Ceneo. Warto skorzystać z takiej ceny jesli chce się poznać ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger