niedziela, 18 sierpnia 2013

Niedzielna kawa.

Jest niedziela, musi więc być i kawa. Ta od Winami jest idealna na popołudniowe spotkania z przyjaciółką, w wolny od pracy dzień.
kawa-swiezo-palona.pl Winami – Sosnowiec, Poland




Waga: 100 g, 250 g, 500 g, 1000 g
Cena: 11,50 zł , 21 zł, 42 zł, 84 zł
Postać: ziarnista
Moja opinia:
Jeśli nie lubicie mocnych kaw, to ta jest przeznaczona właśnie dla Was. Malawi charakteryzuje lekka, prawie niewyczuwalna kwaskowatość i ciekawy, wręcz niespotykany owocowy smak. Nadaje się do picia o każdej porze dnia, więc na filiżankę takiego napoju możecie skusić się nie tylko w niedzielę :) Ja i moja przyjaciółka chwalimy sobie akurat wymieniony gatunek kawy, natomiast mąż uważa że jest ona zbyt słaba. Wiadomo, facet potrzebuje czegoś mocniejszego, co postawi go błyskawicznie na nogi i usunie w cień zmęczenie. Dla mnie jednak Malawi AA jest akuratna i trafiająca w kobiecie gusta.

Na zakupy udajcie się (tutaj). Facebook (klik) 
A Wy lubicie mocne kawy, czy wybieracie raczej te słabsze ? 

4 komentarze:

  1. Nie piłam, wolę mocną kawę ale taka też się przyda jeśli pijemy już np. 3 kawę w ciągu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wyjęłaś mi z ust to stwierdzenie :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger