poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Koncentracja- Akademia Umysłu

Dziś recenzja kolejnego rozwijającego programu od Akademii Umysłu. Tym razem będzie coś dla dorosłych bo jak wiadomo i w tym okresie potrzebujemy ćwiczyć swój mózg. Oj nie można spocząć na laurach twierdząc, iż wszystko się już osiągnęło :)
Cena: 29,90 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Jest to pierwsza część serii zajmująca się wzmocnieniem umiejętności skupienia uwagi. Wystarczy zainstalować płytkę ( w banalny sposób) i już możemy przystąpić do rozgrywek :) Dostępne jest 15 ćwiczeń w tym kości, znikające puzzle, skreślanki, kombinator. Możemy dobrać sobie odpowiednie tło, kolory i wielkość czcionki. Oczywiście mamy także możliwość dostosowania treningu umysłu do swoich potrzeb ( 10 poziomów trudności). Sam panel jest bardzo prosty w obsłudze, czytelny i zrozumiały nawet dla starszych użytkowników. Każde postępy są zapisywane, przez co cała rodzina może przystąpić do ćwiczeń. Ale co ja Wam będę tylko opowiadać, najlepiej zobaczyć wszystko na zrzutach ekranu, które udało mi się zrobić podczas pierwszych momentów korzystania z Koncentracji :) 
Oto główny panel. Z lewej strony mamy wszystkie rodzaje ćwiczeń. Pod spodem poziomy trudności 
Każde ćwiczenie ma swój opis i podgląd
Tutaj zapisują się wszystkie osiągnięcia użytkowników. Nic się nie ukryje i nie ma możliwości oszukiwania jak w typowych planszówkach :) 
To moje ulubione ćwiczonka, do których powracam najczęściej :) 
,,Rejestracje,,
,,Znikające puzzle,,
,,Kombinator,,
Po ponad miesięcznym okresie ćwiczeń zauważyłam, że jestem w stanie skoncentrować się na wykonywanej rzeczy do maksimum. Byle błahostka nie wytrąci mnie z rytmu ,nawet maluchy ciągnące za rękawy :) 
Program Koncentracja wspomaga pamięć, pobudza wyobraźnię, ułatwia skuteczną i efektywną naukę, wzmacnia kojarzenie i umiejętność analizy. Skierowany jest dla osób o różnym wieku i daję Wam słowo, że z taką różnorodnością ćwiczeń ,nie będziecie się nudzić. Wystarczy, że będziecie ćwiczyć codziennie przez 15 minut, a efekty będą zauważalne szybciej niż się spodziewacie. Zdecydowanie polecam ten, jak i inne programy Akademii Umysłu. 

Zajrzycie na ich stronę (tutaj) i na Facebook (tutaj)

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger