środa, 28 sierpnia 2013

Milusie podusie :)

Zobaczcie jakie urocze podusie otrzymały moje pociechy dzięki uprzejmości PRZYTULANKI/ PODUSZKI
Pani która tworzy takie dzieła, jest otwarta na propozycje i wykona dla Was podusie z różnorodnymi wizerunkami postaci z bajek. My zdecydowaliśmy się na Myszkę Miki i Nemo. Zgadnijcie którego przytulaska wybrał synek, a którego córka ! :) 
MYSZKA MIKI





RYBKA NEMO





Moje maluchy strasznie polubiły te podusie i dosłownie chodzą z nimi wszędzie ! Trzymają je za wszyte uszka, przytulają buźki do miękkiego i milutkiego materiału. Poduszki- przytulanki są starannie wykonane i dobrane kolorystycznie tak, że spodobają się nawet nastolatkom. Moja chrześnica mówi, że fajnie jest mieć coś takiego w pokoju pomimo ,,dorosłego,, wieku :) Po praniu, poduszki zachowały swe kolorki i nie popruły się!!! Jeśli macie ochotę obdarować swe pociechy, albo i któregoś malucha z rodziny takimi podusiami, to zapraszam do kontaktu z przemiłą panią Bogusią, która odpowie na wszystkie Wasze pytania i stworzy oryginalne przytulanki  https://www.facebook.com/pages/PrzytulankiPoduszki/217003031758026

8 komentarzy:

  1. pozazdroscic tych poduszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinguś a my zazdrościmy tych które pokazywałaś ostatnio na blogu :)

      Usuń
  2. Ale świetne podusie!!! Moja pewnie zamówiłaby z Peppą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh moja też lubi tą świnkę i ciężko było jej zdecydować się na jedną postać :)

      Usuń
  3. Mnie bardziej się Nemo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. super poduszki u mnie pewnie byłoby z księżniczkami ale ze względu na alergie tosi takie gadżety nie dla nas

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger