poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Małe skarby

Dziś odwiedził mnie listonosz, który zostawił pachnącą z daleka kopertę. W środku znalazłam cztery, małe mydełeczka. Pani Ula, twórca owych cudeniek postanowiła udostępnić mi do testów swoje wyroby, które z zapałem od dnia dzisiejszego będę używać :) Veggie Bubbles to hobbystyczna produkcja, nie na skalę przemysłową. Dzięki temu wszystko jest dopracowane i dopięte na ostatni guzik.
Pani Ula uświadomiła mi, że mydła nie zawierają sztucznych dodatków, są w 100 % naturalne. Barwniki i substancje zapachowe są pochodzenia roślinnego. Mydła zostały wyrobione bez szkody dla środowiska, zwierząt. Tak więc zabieram się za poznawanie wszystkich czterech pachnących kostek :)

Po więcej informacji zapraszam na FB mydlarni wegańskiej Veggie Bubbles (klik)

11 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger