poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Keratyna w płynie.

Kiedy tylko słońce zacznie mocniej przygrzewać, moje włosy stają się tak suche, że wyglądają jak siano. Nie mogę ich w żaden sposób ułożyć, a o jakimkolwiek poważniejszym modelowaniu (loki) nie ma mowy ! Jakiś czas temu od firmy Loton otrzymałam keratynę w płynie, zobaczcie czy się sprawdziła...

Od producenta:
Skład:
Pojemność: 100ml
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia:
Średniej wielkości buteleczka z atomizerem mieści w sobie żółty płyn. Atomizer jest tutaj jak najbardziej na miejscu, bo dzięki niemu mogę psiknąć kosmetyk w odpowiednie miejsce na włosach :) Zapach ? Mocno alkoholowy i niezbyt przyjemny, na szczęście szybko się ulatnia i nie ma po nim śladu. Ufff...
Nie stwierdzę, że płyn ten odbudował moje włosy bo byłaby to czysta nieprawda. Praktycznie nie zauważyłam, żadnych spektakularnych efektów, ale może jest to wina krótkiego czasu użytkowania produktu. Bo właśnie z wydajnością jest tutaj najgorzej. Taka buteleczka wystarcza dosłownie na 1,5 tygodnia przy długich włosach. 
Co jednak zauważyłam ? Że moja czupryna rozczesuje się o wiele szybciej i bezproblemowo. Włosy są podatne na układanie, modelowanie. Chciałabym jeszcze aby keratyna ta, nawilżyła pasma i chociaż odrobinę zregenerowała końcówki. Niestety, chyba wymagam zbyt wiele :) 

A więc jest to taki przeciętniaczek, który polecam dla osób ciekawych działania i mających problemy z rozczesywaniem włosów :)

Zapraszam na stronę firmy Loton (tutaj) i na FB (tutaj) 

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger