piątek, 30 sierpnia 2013

Zdrowie intymne pod kontrolą.

Doskonale rozumiem kobiety, które wystrzegają się wizyt u ginekologa. Nie są to badania przyjemne, a i wstydzimy się pokazać swe ciało przed obcą osobą. Jednak pomimo tych nieprzyjemności, regularnie się badam by uniknąć chorób. Mam dla kogo żyć, chcę jeszcze w życiu tyle osiągnąć... Rak - wiele o nim czytamy, słuchamy, ale bagatelizujemy pierwsze jego zwiastuny. A możemy uniknąć wielu chorób właśnie przez szybkie rozpoznanie i lekarską diagnozę. Przyznam się Wam, że mam problem z częstymi infekcjami intymnymi. Wiadomo, czasem wyziębimy swe ciało, odkryjemy plecy, usiądziemy na murku, nie osuszymy dostatecznie miejsc intymnych po wyjściu z basenu. Po kilku dniach poczujemy potworny ból w dole brzucha, oddawanie moczu będzie istną katorgą. Są sposoby by uniknąć tych nieprzyjemności. Ratunek tkwi w produktach LaciBios femina. Zestawik który Wam dziś pokażę,otrzymałam od portalu Zdrowie Intymne.pl


Od producenta:
Skład:
Pojemność:150 ml
Cena: ok. 12 zł
Moja opinia:
Po pierwsze i najważniejsze, płyn mnie nie uczulił i był naprawdę delikatny :) Pieni się w odpowiednim stopniu, nie pachnie, jest bezbarwny. Konsystencja lekko żelowa, bardzo przyjemna. Faktycznie nie wysusza okolic intymnych, nadaje uczucie świeżości i ukojenia podczas trwających infekcji. Jak dla mnie ideał i do tej pory nie stosowałam tak fantastycznego płynu. Jest także wersja dla kobiet w ciąży (butelka czerwona). 
Od producenta:
Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 11 zł
Moja opinia:
Żel ten to moje małe odkrycie w tego typu produktach. Już na wstępie zachęcił mnie krótki, a co za tym idzie bezpieczny skład. Podczas dalszego poznawania żelu umacniałam się w pozytywnym nastawieniu do niego. Jedynym minusem może być tylko konsystencja, która jest jak dla mnie zbyt rzadka. Poza tym defektem nie mam mu nic do zarzucenia. Żel jest bezbarwny i bezzapachowy. Nałożony na skórę nie piecze, nie jest lepki i wspaniale chłodzi. Jeśli macie problem z otarciami w tych miejscach, to nie zawahajcie się go użyć. Ja już zakupiłam kolejne opakowanie żelu w miejscowej aptece. Chyba nie rozstanę się z nim nigdy i będę mu zawsze wierna :)

Od producenta:
Ilość w opakowaniu: 10 kapsułek
Cena: ok. 20 zł, ale ja upolowałam je właśnie w promocji za 15 zł ! 
Moja opinia:
Tabletki traktuje jako wspomagacz i sposób na zapobiegnięcie infekcjom. Nie należą do tych o małych rozmiarach, ale da się je oczywiście przełknąć. Ogólnie mam problem z zażywaniem kapsułek, ale w tym przypadku obeszło się bez jakichkolwiek sensacji żołądkowych. Probiotyk nie wywołuje efektów ubocznych, jest całkowicie bezpieczny dla kobiet w ciąży, po połogu, karmiących piersią. Zawiera aż 5 miliardów bakterii probiotycznych ! Przyjazny dla żołądka i wątroby.

Gdy stosuje wszystkie trzy produkty LaciBios femina, zapomniałam co to infekcje intymne. Dzięki żelowi i płynowi czuje się zawsze świeżo, a kapsułki zabezpieczają mnie od środka przed działaniem niekorzystnych bakterii i wirusów, które czają się dosłownie na każdym kroku. 

Zachęcam do zaglądania na stronę portalu i udzielania się na forum (klik)
Produkty LaciBios femina, otrzymałam na spotkaniu blogerek w Krakowie.

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger