wtorek, 27 sierpnia 2013

Nie polubiliśmy się :(

Kolejny kosmetyk z paczki od JM SPA & WELLNESS nie przypadł mi do gustu. I mimo tego, że jest to wyrób znanej, rodzimej firmy mówię mu stanowczo nie ! Wiem, że Ziaja ma wiele innych wspaniałych kosmetyków i stać ich na więcej :))


Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200ml
Cena: 8,40 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
 

Dobrze, że na zewnątrz mamy wysokie temperatury bo w innym przypadku nie mogłabym poznać tego kosmetyku. Aktualnie jestem w połowie opakowania i chyba nie dam rady go wykończyć :( Dawałam mu szanse... Jednak bezskutecznie próbuję się z nim zaprzyjaźnić. Co nie przypadło mi do gustu w tymże kosmetyku ? Zapach... jeśli stosowałyście bądź stosujecie samoopalacze to wiecie o czym mowa. Po drugie konsystencja, jest zbyt rzadka jak na mleczko. Trzeba się nieźle natrudzić by natrzeć nim ciało, w dodatku wchłania się tak powoli, że chyba nie zdążyłabym iść na plaże bo zapadłby wieczór :) I po trzecie, niewchłonięte mleczko strasznie brudzi ubrania. Jedynym plusem jest dobre nawilżenie i szybkie ukojenie skóry po nadmiernym spieczeniu się na słońcu. Nie wiem jak wygląda sprawa z przedłużaniem opalenizny, a to dlatego że ja takiego efektu nie zaobserwowałam. Zazwyczaj spiekam się na czerwono może w tym siedzi problem :) Jeśli macie ochotę, w ostatnich podrygach wakacji wypróbować mleczko, to dajcie znać jak spisuje się w przypadku Waszej skóry. We mnie nie wzbudziło ono pozytywnych uczuć i z pewnością nie pokusiłabym się o jego zakup w przyszłym roku :) 

4 komentarze:

  1. Nie miałam tego kosmetyku, ale dobrze wiedzieć jaka jest Twoja opinia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypadł do gustu i zaraz wykończę opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, cały czas widzę coraz to nowsze produkty Ziai

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger