czwartek, 29 sierpnia 2013

Dalia- bielizna dla każdej kobiety.

Czasem dopada mnie zakupowy szał i nie mogę się powstrzymać przed przygarnięciem ciuszków, które wpadną mi w oko. I choćbym miała ich nie nosić, ( bo niestety nie jestem w stanie przewidzieć czy nadarzy się sposobna okazja :)), to i tak wrzucę je do koszyka, jeśli budżet domowy na to pozwoli. Dziś pokażę Wam bieliznę... Wiem, że to temat kontrowersyjny na blogach :) Będą to stringi, upominek od marki DALIA. Z reguły wybieram figi, a inny rodzaj majtek omijam szerokim łukiem, lecz w tym przypadku przełamałam się. Założyłam, polubiłam ! Chyba podczas jutrzejszych zakupów wrzucę kilka par stringów do koszyka :)





Na letnie upały majteczki jak znalazł :) A i podczas romantycznych wieczorków z ukochanym, będą mile widzianym elementem garderoby. Na co dzień wybieram figi,ale stringi od Dalii po prostu się nie wyczuwa podczas noszenia i w związku z tym, już nie jestem wrogo do nich nastawiona. Bardzo podoba mi się kwiatowa koronka, taka delikatna i nadająca bieliźnie elegancji. Stringi wyglądają seksownie i spodobają się z pewnością wielu kobietom. Biały kolorek, uniwersalny, wpasuje się do wielu okazji, a założone majteczki pod odpowiednie kolorystycznie, wierzchnie ubranie, będą niewidoczne. Dalia dba o szczegóły i idealne wykończenia swych wyrobów. Stringi wbrew pozorom nie uciskają ,idealnie przylegają do ciała. Oczywiście będzie nam się wygodnie w takich majteczkach chodziło, jeśli tylko dobierzemy odpowiedni rozmiar. Powoli przekonuje się do takiej bielizny, chociaż w okresie jesienno- zimowym, kiedy zimno i deszczowo na zewnątrz, będę potrzebowała czegoś cieplejszego. Ale w mroźne wieczory spędzane w towarzystwie męża...kto wie :) 

Zapraszam Was na stronę marki Dalia (tutaj), na FB (tutaj), oraz do firmowego sklepu internetowego (tutaj).

10 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger