poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Zapachniało w moim domu :)

Lubicie olejki eteryczne ? Ja uwielbiam, chociaż moja miłość do nich zaczęła się niedawno. Pewnego dnia, będąc w miejscowym sklepie z drobiazgami, zauważyłam małe buteleczki o różnorodnych etykietach na których widniały ,,podobizny,, kwiatów. Uczynna pani sprzedawczyni wyjaśniła mi co to jest i ,że do rozkoszowania się takimi aromatami potrzebny mi będzie tzw. kominek ,oraz małe świeczuszki (tealight). Od tej pory namiętnie kupuję olejki o naprawdę różnorodnych zapachach. Ten który dziś Wam przedstawię otrzymałam od firmy Etja.




Od producenta:
Pochodzenie: Australia, Hiszpania
Pojemność: 10ml
Cena: 6, 40 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Nie wiedziałam, że taki niepozornie wyglądający olejek ma tak wiele zastosowań. Oczywiście używałam go do napełnienia mojego domostwa przyjemnym zapachem, ale i także nie obeszło się bez dodania go do wanny pełnej wody :) Olejek znakomicie orzeźwia i energetyzuje, napełnia taką świeżością nawet w najbardziej nudny, upalny dzień. Nie wysusza skóry i nie podrażnia. Wyobraźcie sobie, że olejek eukaliptusowy świetnie łagodzi bąble i zaczerwienienia po ukąszeniach komarów. Tak więc jeśli wybieracie się np. na Mazury, taki specyfik będzie idealną ochroną przed tymi paskudnymi owadami. 
Oczywiście jest nieocenioną pomocą w przypadku kataru, przeziębienia i ogólnych infekcji górnych dróg oddechowych. A tak w ogóle ... to znakomicie pachnie i nie spodziewałam się, że tak intensywny aromat przypadnie mi do gustu :) 

Zapraszam na stronę firmy Etja (tutaj). To takie królestwo aromaterapii :) Są także na Facebooku (tutaj)

A Wy lubicie takie olejki eteryczne ? Czy używacie ich jeszcze do czegoś innego poza napełnianiem pomieszczeń przyjemnym zapachem za pomocą kominków ? 

12 komentarzy:

  1. W piątek dostałam od rodziców kominek i wosk-tartę yankee candle - polecam,odrobina daję super zapach!
    Teraz mając kominek mogę zaopatrzyć się w olejki :)
    a aktualnie do pomieszczeń mam takie malutkie fiolki perfum do wnetrz-są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejki :) Nie mogłabym bez nich się obejść :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię olejki, ale eukaliptus zdecydowanie należy do mojej zakazanej listy

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie olejki eteryczne, mój ulubiony to lawendowy ;) Oprócz kominków stosuję czasem kilka kropli na pościel - zapach ten sprawia że szybko zasypiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Na pościel jeszcze nie stosowałam, zaraz pędzę skropić chociaż odrobinką poduchę :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger