piątek, 9 sierpnia 2013

Nie lubię takich pomadek, ale...

... czasem trzeba się przełamać :) W paczce od Eveline Cosmetics znalazłam dwie sztuki i zastanawiałam się wielokrotnie, gdzie ja je wykorzystam. Bo przy garach to raczej nie wypada :) Zawsze wybieram błyszczyki i to najczęściej te pastelowe. Okazja jednak nadarzyła się sama. Imieniny u koleżanki ,a potem wizyta znajomych postawiła sprawę jasno - wymaluj się kobieto ! :) Wyobraźcie sobie, że polubiłam nowe mazidła i ... teraz używam ich nawet gdy jadę po zakupy :) Zacznę może od koloru bliższego mojemu sercu...
Logo serwisu

Aqua Platinum (Pomadka ultra-nawilżająca) 469








Od producenta:
Kryjąca pomadka do ust. Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor. Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV.
Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.
Dostępnych jest 18 odcieni.
Cena: ok.10 zł
Moja opinia:
Strasznie spodobało mi się opakowanie pomadki. Wygląda naprawdę ekskluzywnie i z dumą będę nosić coś takiego w swojej torebce. Jak zauważycie w dalszej części recenzji, kolejna pomadka będzie prezentować się równie efektownie. Znak szczególny firmy :)
Mój odcień to głęboki, mocny róż, chociaż na zdjęciach barwa jest zdecydowanie jaśniejsza. W realu zauważyć można delikatne, świetliste drobinki, które nadają takiej pełności małym usteczkom :) Wbrew pozorom nie osiągnęłam tandetnego efektu, jak to bywa w przypadku różu. Pomadka ma kremową konsystencję, rozprowadza się na ustach płynnie. Świetnie nawilża i nie uwidacznia suchych skórek. Szminki z którymi miałam wcześniej styczność, niestety ukazywały ten defekt. 
Ogólnie pomadka jest bardzo leciutka i nadaje twarzy całkiem innego wyglądu :) Niestety co do trwałości nie spodziewajcie się cudów. Mazidełko wytrwa na swoim miejscu góra dwie godzinki. Po upływie tego czasu konieczne jest naniesienie poprawek. 

Colour Celebrities-Luksusowa szminka 3 w 1 633







Od producenta:
Eveline Cosmetics stworzyło ostatnio nowatorską, niezwykle trwałą, a przy tym lekką w noszeniu szminkę do ust.Łączy ona właściwości szminki i błyszczyka a także serum nawilżająco - wygładzającego. Zawarty w pomadce kompleks Ever Shine nadaje ustom blask a naturalne pigmenty mineralne wzmacniają trwałość koloru na ustach. Szminkę Colour Celebrities wzbogacono również w serum pielęgnacyjne, bogate w składniki o właściwościach nawilżających i wygładzających, takie jak:
kwas hialuronowy i masło shea. Pomadki zawierają również filtry ochronne UVA / UVB. Pomadki dostępne są w 12 atrakcyjnych kolorach.
Cena: ok. 12,50 zł
Moja opinia:
I widzicie ? Jak tu nie zakochać się w takim opakowaniu :) Kolejnym plusem jest bardzo przyjemny zapach, który towarzyszy mi przez naprawdę długi czas od nałożenia. 
Nie przepadam za takimi barwami, a jednak ciągle łapie się na tym, że sięgam po Colour Celebrities przy każdej możliwej okazji. Konsystencja równie idealna jak u Aqua P. Pomadka posiada odpowiednią pigmentację, nawilża usta, nadaje im niesamowitej gładkości i miękkości. Nie wyczuwamy ściągnięcia i sztuczności po nałożeniu. Minusem znów jest trwałość, ale zdradzę Wam że po takiego przyjemniaczka z czystym sumieniem mogę sięgać ciągle, więc nie straszne mi poprawki ;) Cena jak widzicie naprawdę niska. Wiele szminek o podobnych, mocnych kolorach kosztuje o wiele więcej, a wysuszają i uwidaczniają skórki jak diabli. Ta pomadka jest dla mnie idealna i nie wstydzę się przyznać, że bardzo się polubiłyśmy :) 

Ogólnie obydwie pomadki zachwyciły mnie swym działaniem i ,,odczarowały,, moje uprzedzenia co do tego typu kosmetyków. Mają intensywne i pełne kolory zgodne z paletą podaną na stronie producenta. Teraz stoją na równi z błyszczykami i kto wie czy z biegiem czasu nie wygrają batalii :) 

Zajrzycie na stronę Eveline Cosmetics i poznajcie ich pozostałe kosmetyki (tutaj), Facebook (tutaj)

12 komentarzy:

  1. ach drugiej kolor jest cudny :)
    podobają mi się takie kolorki a opakowania obu bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwie bardzo mi się podobają!
    w ostatnim czasie sama się przełamałam do szminek,choć wole błyszczyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także przełamałam się w tym przypadku i póki co nie żałuję.

      Usuń
  3. Pierwszy kolor podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania są piękne! Naprawdę takie eleganckie! Kolor brąz to zdecydowanie kolor dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie bardzo mi się podobają :) Pierwsza pomadka bardziej w moim guście, cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super! Myślę, że wezmę je kiedyś pod uwagę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger