środa, 7 sierpnia 2013

Cytrynowe orzeźwienie.

Jak radzicie sobie w ten upalny dzień ? U mnie wentylatory pracują pełną parą, a i tak w pomieszczeniu mam prawie 30 stopni. Dziś raczymy się napojem, który chociaż minimalnie łagodzi ten okropny żar. Jest to najzwyklejsza woda, ale z jakże pysznym i ciekawym dodatkiem. Są to dwa rodzaje cytrynek od firmy Eterno.


Cytrynki z anyżem



 Od producenta:

Pojemność: 230 g
Cena: 12 zł do kupienia (tutaj)

Cytrynki z melisą


Od producenta:
Pojemność: 230 g
Cena: 12 zł do kupienia (tutaj)

Moja opinia:

Z racji tego, że nie przepadam za anyżem, mój mąż połakomił się na słoiczek cytrynek właśnie z tym dodatkiem. Mówi, że z odrobiną anyżu cytrusy mają całkiem inny smak. Mocno korzenny, wyrazisty i zdecydowanie odmienny :) Maluchy natomiast zafascynowała gwiazdka w słoiczku, którą obserwowali przez dobre pięć minut ! Ja skupiłam się na cytrynkach z melisą. Już po pierwszym spróbowaniu zakochałam się w słodkim smaku syropu i orzeźwiającym aromacie wydobywającym się po otwarciu wieczka. Kiedy dodałam parę plastrów do wody gazowanej i wlałam niewielką część syropu w którym zanurzone zostały cytryny, otrzymałam przepyszną lemoniadę idealną na dzisiejszy upał. Wystarczy jeszcze wrzucić kilka kostek lodu i gotowe. Lemoniada z cytrynami Eterno jest tysiąc razy lepsza od butelkowanych, słodzonych dużą ilością cukru napojów. Świetnie gasi pragnienie i jest zdrowa. Jeśli moje maluchy przekonały się do cytryn to faktycznie muszą one smakować przewybornie :) Tak więc zapraszam Was na szklaneczkę zimnego, cytrynowego napoju !


Koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy Eterno (klik) i poznajcie inne smakowite produkty. 
Jak radzicie sobie z tymi upałami ? :) 

14 komentarzy:

  1. zjadłabym takie cytrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna alternatywa dla gotowych, chemicznych napojów gazowanych! WSPANIAŁA LEMONIADA!

    OdpowiedzUsuń
  3. ach cytrynki :)
    muszę wpaść do sklepu i je kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. na anyż to i ja chyba bym się nie pokusiła :< ale, takie cytrynki to MNIAM!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bym się skusiła na te 2 cytrynki

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś świetny pomysł! Też chyba tak zrobię kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Taki napój gasi pragnienie jak żaden inny

      Usuń
  7. Cytrynki mają najlepsze. Testowałam cytrynki w Rumie - pychota. Za anyżem też nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger