niedziela, 25 sierpnia 2013

Lawendowa kula.

Jeśli lubicie mocno pachnące, musujące dodatki do kąpieli, to koniecznie poznajcie dużych rozmiarów lawendową kulę :) Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości Twojej Mydlarni 

(SUBTLE BEAUTY)

Od producenta:
Waga: 200g ( dwie połóweczki po 100 g. ) 
Cena: 9,90 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Strasznie ubolewam nad faktem, że nie uwieczniłam momentu rozpuszczania się kuli w wodzie. Gapa ze mnie i tyle :) Mam nadzieję, że zdjęcia babeczki w stanie całkowitym będą dla Was wystarczające. 




Nie wiem dlaczego te kule zostały nazwane babeczkami, ale mniejsza z tym :) 
Z łatwością podzieliłam swój kosmetyczny egzemplarz na dwie części, chociaż na początku myślałam, że będę musiała używać noża :) Babeczka po wrzuceniu do wody mocno musuje i barwi ją na lekko liliowy kolor. Pachnie oczywiście lawendą, ale nie jest to aromat duszący, czy też drażniący. Taki delikatny i przyjemny, który po wyjściu z łazienki jest już tylko wspomnieniem. Niemniej jednak podczas relaksu w wannie, nie ma nic lepszego niż wdychanie takich kompozycji zapachowych i obserwowanie, jak babeczka zmniejsza swą objętość. Nie obawiajcie się o wysuszenie, bądź podrażnienie skóry przez ten dodatek do kąpieli. W moim przypadku przykrych niespodzianek nie zauważyłam, a miałam możliwość maksymalnego, zapachowego relaksu jak w salonie SPA :) Szkoda tylko, że trzeba potem było wrócić do szarej rzeczywistości... 

Zapraszam na stronę Twojej Mydlarni ( tutaj). Znajdziecie tam jeszcze inne babeczki- kule. FB (tutaj)

6 komentarzy:

  1. lubie takie dodatki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kule do kąpieli. Genialnym pomysłem jest podzielenie jej na pół, ja zawsze po jakimś czasie swoje kule łowiłam, by były na kolejny raz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger